פואנטה פואנטה - דפנה הראל כפיר נכנסת לארנק שלכם http://poenta.co.il/templates/rt_ambrosia/custom/images/about/logo/logo-naked-500-200.png דפנה הראל כפיר [email protected] +972-525-454-669

כאן עושים עיתונות עצמאית! תמכו באתר 'פואנטה' ע"י תרומה - לפרטים נוספים >>

רשימת הרצאות זמינות של דפנה הראל כפיר

10 מלכודות שממתינות לכם בין מדפי הסופר

חשבתם פעם מדוע כשאתם נכנסים לסופר, מוצרי החלב תמיד בסוף? תהיתם פעם מדוע ניחוחות של מאפה מקבלים את פניכם? קרה לכם שכאשר הגעתם לקופה, הצלחתם להימנע מלקנות את המוצרים שמציעה הקופאית במבצע אטרקטיבי? מצאתם את עצמכם נכנסים בשביל חלב ולחם ויוצאים עם עגלה מלאה?

דפנה הראל כפיר תלך אתכם בין המדפים, ותגלה לכם סודות ומניפולציות שלעתים רק נדמה לכם שאתם מכירים.

האם מחאת הקוטג' נכשלה?

לפני 5 שנים שטפו המונים את הרחובות במחאה נגד יוקר המחיה – מחאה שהתפרצה במקביל הן בגלל מחירי הדיור מרקיעי השחקים והן בגלל מחירו של מוצר צריכה בסיסי – קוטג'. מחירי הדיור לא ירדו מאז. להפך. מה כן קרה, אם בכלל?

הורות, צרכנות – והקשר ביניהן

בעידן של תרבות שפע מצד אחד ומעט מאוד זמן איכות של ילדים והורים מצד שני, הופכת הצרכנות, תרבות הקנייה, למרכיב חשוב ביחסים בין ילדים והורים. לעתים קרובות – היא משקפת הרבה יותר מאשר יכולת כלכלית, אלא עולם ערכים, גבולות ועקרונות בתחומים רבים.
דרך סיטואציות יומיומיות שכל אחד נתקל בהן, תשקף ההרצאה את תמונת ההורות שלכם ותיתן כלים לתקן את מה שתבחרו לתקן.

כוחו של צרכן

הצרכנים הישראלים אוהבים לחשוב שהם לא פראיירים. האם כך הדבר? היכן הם מבטאים את כוחם הצרכני, ואילו יוזמות של צרכנים כבר הוכיחו שצרכנים הם כוח?

אל תסתכלו בקנקן

כל צרכן בר דעת משווה מחירים כאשר הוא קונה מוצר כלשהו – אבל מעטים משווים גם את התכולה. ההרצאה תספק דוגמאות למוצרים תמימים שכולנו מכניסים לעגלה מבלי לחשוב פעמיים ומבלי לבצע השוואת מחירים אמיתית, שלוקחת בחשבון את המשקל והתכולה.

מכורים לבגדים

בשנתיים האחרונות הולכת ועולה כמות הסיילים של רשתות האופנה. אם בעבר חיכינו כל העונה למכירות סוף העונה, היום יש גם סייל של פתיחת עונה, סייל אמצע העונה, מכירות סוף עונה ומכירות סוף-סוף עונה. באמצע יש מכירות לחברי מועדון וימי מכירות ייעודיים של הקניון. ההרצאה תספק נתונים מעניינים על הענף – על כמות הבגדים שאנחנו קונים ועל מה שאנחנו עושים איתם.

מכורים לקניות

מבצעי חג, מבצעי סוף עונה, מבצעי בלאק פריידיי, מבצעי הסינגל דיי, שוקינג סייל ומבצעי סוף שנה – הרשתות עושות הכול כדי שלא נפסיק לקנות, ואנחנו נענים. למה בעצם? איזו משמעות יש לזה מבחינת חשבון הבנק שלנו ואיזו משמעות יש מבחינה סביבתית?

חיים ממה שאין

הישראלים חוגגים. טסים לחו"ל פעמיים בשנה, קונים רכב חדש כל כמה שנים, מחליפים סמארטפון ב-3000 שקל כל שנתיים וקונים לילד אופניים חשמליים ב-4000 שקל. איך עושים את זה, אם שכר המינימום בארץ הוא פחות מ-5,000 שקל והשכר הממוצע כ-9,000 שקל? התשובה פשוטה ועגומה – הם חיים מכסף שאין להם.

ההרצאה תציג נתונים על ממדי החובות של הישראלים ותיגע בדרכים לפתרון.

×

קבלו עדכונים אישיים על חדשות הצרכנות הכי חשובות

מה מעניין אותך?

 
×
חפשו באתר 'פואנטה'
×

פרסום באתר פואנטה

קדמו את המסר שלכם אל עשרות אלפי צרכנים ישראלים

לפרטים נוספים

×

כל מה שחשוב וקשור לכיס שלך

קבלו ישירות למייל את הכתבות הנבחרות של פואנטה מהשבוע האחרון