אחרי השקת פרטנר TV: טריפל סי מוסיפה ערוצים לשירות הטלוויזיה smart

אחרי השקת פרטנר TV: טריפל סי מוסיפה ערוצים לשירות הטלוויזיה smart

החברה מכריזה שתוסיף בכל שלושה חודשים ערוצים חדשים, אך לא תוסיף ערוצי ספורט שייאלצו אותה לייקר את המחיר

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

התחרות בענף הטלוויזיה נמשכת – והיום הודיעה חברת טריפל סי, בעלת שירות הטלוויזיה Smart שהושק לפני כחודשיים, כי היא מוסיפה 10 ערוצים חדשים לחבילת התוכן שלה, בעוד שהמחיר לא יתייקר. בחברה מציינים כי עד כה הצטרפו לשירות Smart למעלה מ-4,000 מנויים.

הערוצים החדשים ב-Smart כוללים את ויוה, ויוה פלוס, ערוצי לייף סטייל וערוצי מוזיקה של stingray, הכוללים הופעות חיות.

לא בהכרח מדובר בערוצים הכי מבוקשים על-ידי צרכני הטלוויזיה, אבל בחברה מבקשים להראות שהם מעשירים את התוכן – במיוחד על רקע השקת פרטנר TV, שירות הטלוויזיה של פרטנר, לפני מספר שבועות.

מחירו של שירות הטלוויזיה Smart הוא הנמוך ביותר מבין שירותי הטלוויזיה בארץ כרגע, ועומד על 50 שקל בלבד – בהשוואה ל-70 שקל בחודש לחבילה הבסיסית של פרטנר TV ו-100 שקל בחודש לחבילה הבסיסית של סלקום TV. החברה אף מציעה חבילות טריפל (לפירוט המחירים – לחצו כאן). השחקניות הגדולות, הוט ו-yes, בכלל לא משחקות בקטגוריה של מחירים עד 100 שקל.

אלא שטלוויזיה היא מוצר מורכב – והצרכנים לא מכניסים רק את המחיר למערכת השיקולים שלהם, אלא כמובן, את התוכן.

לכן, כדי להילחם על מקומה, טריפל סי חייבת להציע תוכן עשיר ומגוון שיוכל להוות תחרות לתוכן של סלקום TV ושל פרטנר TV.

סלקום, כידוע, הוסיפה את תכני HBO, כולל סדרות מבוקשות כמו משחקי הכס, ולפרטנר יש 40 ערוצים ואפשרות לחבילה שכוללת גם את נטפליקס ב-90 שקל לחודש. 

בטריפל סי יודעים שקשה להתחרות עם ענקיות תוכן כאלה, ולכן מראש מדגישים שהם משחקים במגרש שונה: "תוכן סביר במחיר פצצה", כפי שמגדיר זאת מנכ"ל החברה, רמי נחום.

 נחום מבטיח להוסיף ערוצים חודשים בכל שלושה חודשים תוך שמירה על מחיר של 50 שקל בחודש. עם זאת, הוא מדגיש שלא יוסיף לחבילה ערוצי ספורט שיגרמו להתייקרות של השירות.

נכון להיום, החבילה הקיימת כוללת את ערוצי עידן +, 10 ערוצים בינלאומיים וספריית VOD חינמית הכוללת אלפי שעות תוכן של סדרות וסרטים עם תוכן מתורגם או מדובב ותכני פריים-טיים שעולים לספרייה יום לאחר שידורם. יש אפשרות לשכור סרטים חדשים בתשלום משתנה. החברה מציעה את השירות בכל הפלטפורמות: טלוויזיה חכמה (או עם ממיר), מחשב, טאבלט וסמארטפון. כל התוכן מוקלט 7 ימים אחורה. 

קראו עוד באתר פואנטה:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות