כך ייראה הלוגו החדש של חברת הוט, ששמה יוחלף בקרוב לשם altice

כך ייראה הלוגו החדש של חברת הוט, ששמה יוחלף בקרוב לשם altice

אחרי שנים שהצרכנים היו מנויים של הוט, הוט נט והוט מובייל – בקרוב הם ייאלצו להתרגל לכך שהם לקוחות Eltice

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חברת התקשורת הוט נהנית ממותג חזק, אחד החזקים ביותר בישראל, שמזוהה מאוד גם בגלל שמו וגם בגלל העיצוב הגרפי שלו.

אלא שהצרכנים הישראלים יצטרכו להתרגל: בחודשים הקרובים החברה תיפרד ממנו בהדרגה – וזאת במסגרת החלטה של בעלת השליטה בהוט, חברת Altice (אלטיס). המותג החדש Altice והנראות החדשה שתתלווה אליו יוטמעו סופית עד סוף יוני 2018, כלומר, בתוך שנה מהיום.

השינוי לא יחול רק בארץ, אלא מהווה חלק מאסטרטגיה גלובאלית חדשה: קבוצה אחת, מותג אחד.

הוט היא למעשה חברת התקשורת היחידה בארץ שהיא חלק מקבוצה בינלאומית. היזם מאחורי הקבוצה הוא פטריק דרהי, שרכש ומיזג חברות תקשורת במדינות ברחבי העולם – וכעת מעוניין להפוך את אוסף החברות האלה לקבוצה אחת עם מותג אחד. מספר הלקוחות של Altice בעולם נע סביב 50 מיליון איש. 

 בישראל יש להוט שורת מותגים – הוט, הוט מובייל והוט נט – בהתאם לשירותים שהיא מספקת (טלוויזיה, אינטרנט, טלפון וסלולר).

בהוט מציינים ש-Altice עבדה על פרויקט המיתוג במהלך השנה האחרונה בשיתוף פעולה עם קבוצת Publicis ועם וסוכנות העיצוב האמריקאית Turner Duc.

עם זאת, למרות החגיגיות של המהלך והרציונל שלכאורה מלווה אותו, יש להניח שהחברה תתקשה להחדיר את שם המותג החדש למיליוני לקוחות ישראליים – וייתכן שמי שירוויח מכך יהיו מתחרותיה.

שמה החדש של החברה, Altice, אינו מוכר לצרכנים הישראלים והוא הרבה פחות קליט. כאשר כותבים אותו בעברית הוא אפילו פחות קליט.

בנוסף, הצבע האפור הרבה פחות דומיננטי מהצבע האדום שהיה כה מזוהה עם החברה.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות