באג הופכת למשווקת מורשה של אפל. כמה יעלה שם המקבוק פרו החדש TouchBar?

באג הופכת למשווקת מורשה של אפל. כמה יעלה שם המקבוק פרו החדש TouchBar?

המקבוק הוא מחשב יחסית יקר, אבל הישראלים שילמו עליו לאורך השנים הרבה יותר מדי ולכן גם אימצו אותו פחות. ייתכן שהתחרות תגדיל את קהל האוהדים של המכשיר

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

התחרות על מוצרי אפל מתחממת. היום הודיעה רשת באג שהיא הופכת רשמית למפיצה מורשת של מוצרי אפל בישראל (Authorized Reseller). מלאי ראשון של מחשבי MacBook Pro החדשים (Touch Bar) הגיעו לרשת, ואפשר לקוות שיחד עם המשווקת הרשמית הנוספת שנכנסה לאחרונה לתמונה, רשת iStore, נראה סוף סוף תחרות אמיתית על כיסי הצרכנים.

בינתיים, המחירים שמציעה באג הרבה יותר אטרקטיביים מאלה של איי-דיגיטל וגם נמוכים יותר מאלה של iStore. ב-iStore הודיעו כי במהלך חודש ההשקה (עד 15.1.2017) יוענקו 2% הנחה על דגמי מדף שאינם במלאי (2.5% ללקוחות סניף באר שבע).

אגב, בניגוד למתחרות, בשלב זה באג לא מציעה תיקונים למכשירי אפל, וככל הנראה תציע את השירות הזה בהמשך.

מקבוק 2

המקבוקים החדשים של אפל הושקו לפני כחודש עם חידוש שהוא הרבה יותר מאשר חידוש עיצובי: טאץ'-בר (Touch Bar) – כלומר, בר מקשי מגע. מקשים אלה מחליפים את מקשי הפונקציות במסך מגע שמשתנה בהתאם לאפליקציה שבה משתמשים, החל מגלישה באינטרנט ועד עריכה גרפית, עד כדי שהם יכולים אפילו להפוך לקלידים של פסנתר. גם הפעולות הפשוטות של הגברה והנמכה של עוצמת השמע והתאורה ואפילו מקש ה-Esc עברו אל ה-Touch Bar.

בנוסף, כולל המחשב משטח עקיבה Force Touch גדול יותר ב-46% מהמשטח בדור הקודם ומעניק מרחב גדול יותר לעבודה.

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות