פיצות אסף גרניט בדומינו'ס פיצה: פרימיום, תחכום וטעם, אז מה הבעיה?

פיצות אסף גרניט בדומינו'ס פיצה: פרימיום, תחכום וטעם, אז מה הבעיה?

המפגש בין דומינוס לאסף גרניט מייצר סדרת פיצות עם טעם עשיר ומיוחד והמחיר הוגן. רק הכמות קצת קטנה מדי

דומינוס אסף גרניט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם צופים בערוצים 2 ו-10, מן הסתם נתקלתם בפרסומת של מאור כהן והשף אסף גרניט לפיצות השף החדשות של גרניט בדומינו'ס פיצה. מדובר בסדרה של 3 פיצות המוגדרות פרימיום ונמכרות כעת במהדורת חורף: מלכת השוק, פלנצ'ה עגבניות ו-102 – כל אחת מהן שונה ומגוונת, ומגיעה בפורמט של מלבן ולא כפיצה עגולה רגילה. הן מצטרפות לפיצות השף שהחלה הרשת לשווק במאי האחרון, יחד עם השפים אסף גרניט, אורי נבון וצוות מסעדת 'מחניודה', הכוללת 5 פיצות: ארבע מחבתות, בקרנה, בצלאל, פולנטה ושקשוקית.

מה מציע מפגש דומינוס אסף גרניט?

מלכת השוק: את אווירת השוק מספקת כרובית אפויה בתנור בשילוב קונפי עגבניות שרי וקונפי שום, כדורי בייבי מוצרלה וגבינת פרמז'נו פדאנה. לרוטב העגבניות מצטרף רוטב שמנת אלפרדו ועלי תרד – מה שמאוד מעשיר את הפיצה. הבצק דק. יחד עם הפיצה מגיעה תוספת שאפשר לבחור אם לפזר או לא – עלי פטרוזיליה טריים קצוצים וצנוברים.

פלנצ'ה עגבניות: פיצה שכל כולה עגבניות – החל מקונפי עגבניות שרי עסיסיות בשני צבעים ועד לעגבניות מיובשות. גם כאן הטעם מקבל חיזוק בקונפי שום. מלמעלה מגורדת גבינת פרמז'נו פדאנה, ולרוטב העגבניות מתווספים עלי בזיליקום, בייבי מוצרלה ונגיעות של פסטו. הפיצה מגיעה עם תוספת של צנוברים בנפרד, ללקוחות שמעוניינים לפזר אותם באופן עצמאי.

102: פיצה חריפה שמשלבת שלושה זני פלפלים חריפים: סודני, מיני שיפקה ופלפל דובדבן חריף, ולצדם שני סוגי פלפלים קלויים צבעונים, פלפל ירוק טרי, כדורי מוצרלה ורוטב עגבניות מועשר בעלי בזיליקום. גם כאן הטעם מקבל חיזוק באמצעות קונפי שום. אם כל הפלפלים האלו לא מספיקים, בצד מוגש צ'ילי גרוס לחיזוק ולהדגשת החריפות.

כל הפיצות, כאמור, מבוססות על בצק דק, כשברשת מציינים שהוא נפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום עם שמן זית.

מה לגבי הטעם? לא תמיד שילוב בין שף ידוע לבין מותג מזון מייצר מוצר מבודל, איכותי ומיוחד. אמנם הגיוס של שפים על-ידי מותגי מזון הפך לאופנתי מאוד (כמו סדרות החומוס של צבר ושל אחלה וכו'), אבל לפעמים – ובמיוחד כשבסופו של דבר מדובר במוצר תעשייתי – הצרכן לא ממש מרגיש שדרוג משמעותי. זה לא המקרה. במקרה הזה של החיבור בין דומינו'ס לאסף גרניט, בהחלט מורגש הטאץ' המיוחד של השף – ובדומינו'ס גם עשו בשכל כאשר בידלו את הנראות של המוצר מהפיצות הרגילות.

בהחלט אפשר לומר שאכן מדובר בפיצות מיוחדות, עשירות מאוד ומפתיעות. התוספות נמצאות בשפע, ושילוב הטעמים נהדר. בפיצת מלכת השוק, השילוב בין הכרובית לשאר המרכיבים יוצר עושר של ארוחה שלמה ויוקרתית. אפילו ילדים ובני נוער, שנרתעים לעתים קרובות מפיצות מתוחכמות עם תוספות לא שגרתיות, אהבו את הפיצה (אם כי לא ילדים צעירים מאוד…).

הרעיון של תוספת בצד הוא רעיון מצוין – הן בגלל שלא כל הלקוחות אוהבים את התוספות המוצעות (פטרוזיליה, עלי אורגולה, צנוברים וכו') והן בגלל שכך נשמרת הטריות שלהן.

מה לגבי הכמות? כאמור, הפיצה אינה מגיע בתצורה העגולה האופיינית אלא בצורת מלבן, כשהכמות הכוללת קצת יותר קטנה משל פיצה רגילה. להערכתי, כדי לאפשר ליותר משני אנשים לשבוע, דרושים לפחות שני מגשים.

ומה לגבי המחיר? מחיר הפיצות יהיה זהה למחיר פיצה משפחתית 100% מוצרלה, אך כרגע הן נמכרות במבצע של זוג פיצות ב-118 שקל בהזמנת 2 מגשים – דומינו'ס שף  + פיצה משפחתית 100% מוצרלה (כלומר, 58 שקל למגש).

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות