רפורמת הסלולר 2017: משרד התקשורת מקצר את שעות הפעילות של מוקדי השירות מ-13 ל-10 שעות

רפורמת הסלולר 2017: משרד התקשורת מקצר את שעות הפעילות של מוקדי השירות מ-13 ל-10 שעות

את מי משרת מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר? לא בטוח שאת הצרכנים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה
מלחמת הרשתות: חברות הסלולר מורידות מחירים – דפנה הראל כפיר אצל אורלי וגיא, ערוץ 10

בתוך שורה של תיקונים צרכניים שמפרסם היום משרד התקשורת – מוצנעת גם בשורה מאוד מכעיסה שמעלה תהייה לגבי טוהר כוונותיו של מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר. אם עד כה חויבו חברות הסלולר להעניק לנו, הצרכנים, שירות במשך 13 שעות – הרי שבמסגרת השינויים שיוכנסו לרישיונות, מעכשיו נקבל שירות במשך 10 שעות בלבד, החל מ-08:00 בבוקר.

המשמעות – המוקד ייסגר בשעה 18:00, ומי מאיתנו שנתקל בבעיה – ייאלץ להמתין 14(!) שעות עד שהמוקד ייפתח מחדש.

ומה הנימוק שמספק המשרד? בדברי ההסבר נכתב שיש חלופות ראויות.

החלופות הראויות הן, לדברי המשרד, צ'אט באינטרנט. האם הוא כן יהיה זמין אחרי השעה 18:00? כלל לא בטוח. ובכל מקרה, מה לגבי אותם אנשים שאין להם גישה לכל החלופות האלה, למשל קשישים שאינם שולטים ברזי האינטרנט או מי שתלוי בסלולרי כאמצעי תקשורת יחיד.

חברות הסלולר מקפידות לייבש אותנו על הקו גם כיום – כאשר את מוקדי המכירות הן מאיישות בנציגים שעונים מיד, אבל את מוקדי השירות הן מציידות בניווט קולי שזורק אותנו מנציג לנציג. כעת העומס עוד יגדל – והכול בחסות משרד התקשורת.

כזכור, בעבר שימש משרד התקשורת כסמן צרכני בולט – במיוחד בעת כהונתו של השר משה כחלון כשר תקשורת. אלא שכעת, כאשר שר התקשורת הוא ראש הממשלה ביבי נתניהו, שר התקשורת בפועל הוא צחי הנגבי ומנכ"ל המשרד הוא מקורבו של נתניהו, שלמה פילבר – עושה רושם שהלחצים שמפעילות החברות כדי להשיג לעצמן הקלות מניבים תוצאות שלא בדיוק מיטיבות עם הצרכנים.

יתר התיקונים יפורסמו בכתבה נפרדת.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות