קופיקס מעלה מחירים ל-6 שקלים

קופיקס מעלה מחירים ל-6 שקלים

אבי כץ, מייסד ומנכ"ל הרשת, פרסם סרטון: "חוללנו מהפכה. אנחנו עדיין הכי זולים"

תהיו חברים, שתפו את הכתבה
{mp4}537{/mp4}

החל מיום ראשון, המחירים ברשת קופיקס יעלו מ-5 ל-6 שקלים – וזאת אחרי שלוש שנים וחצי שבהן המחיר היה אחיד ועמד על 5 שקלים לכל הפריטים, החל מקפה ועד סלט, מרק או כריך.

לדברי אבי כץ, מנכ"ל ומייסד הרשת, ההעלאה היא תוצאה של התייקרות מחירי השכירות, העלאת שכר המינימום והתייקרות חומרי הגלם.

כץ צפה את ה"עליהום" סביב ההתייקרות – ובאופן שאינו מאפיין שום מנכ"ל ושום רשת שמעלה את מחיריה, פרסם היום סרטון ובו הוא מסביר את המהלך: "הרעיון העומד בבסיסה של קופיקס,  מחיר אחיד לכל המוצרים, ימשיך להתקיים, אך המחיר יעמוד על שישה שקלים. ניסינו במשך תקופה ארוכה להילחם בכוחות השוק ולשמור על המחיר של 5 שקלים. שכר המינימום עלה, שכר הדירה עלה, ארנונה, חשמל וחומרי הגלם התייקרו ולא מאפשרים לנו עוד למכור בחמישה שקלים.העלאת המחיר תאפשר לנו להמשיך ולהתקיים כרשת חזקה, להעשיר את מגוון המוצרים ולהביא את המהפכה לכ-100 מיקומים נוספים, מיקומים שעד היום במרווח של 5 שקלים לא הצדיקו פתיחת סניף של קופיקס. גם במחיר של 6 שקלים נמשיך להיות הרשת הזולה והמשתלמת ביותר".

לאחרונה הרחיבה קופיקס גם את מעגל המוצרים הנמכרים ברשת הסופרמרקטים שלה – סופר-קופיקס – אשר נפתחה לפני שנה וחצי עם בשורת ה-5 שקלים למוצר, וכעת היא מוכרת שם גם מוצרים ב-10, 15, 20 ו-25 שקלים – כמו דגני בוקר של תלמה, טמפונים של טמפקס ועוד. היום הדגישה הרשת כי הקונספט של מוצרים ב-5 שקלים בסופר קופיקס יישמר (למעט המוצרים המוחרגים), ושם המוצרים לא יתייקרו ל-6 שקלים.  

לדברי כץ, בבתי הקפה של קופיקס נמכרים מדי יום כ-200,000 פריטים, "דבר שחוסך לצרכנים כמיליון וחצי שקל כל יום, בהשוואה  למחירים ברשתות האחרות".

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות