פואנטה פואנטה - דפנה הראל כפיר נכנסת לארנק שלכם http://poenta.co.il/templates/rt_ambrosia/custom/images/about/logo/logo-naked-500-200.png דפנה הראל כפיר [email protected] +972-525-454-669

כאן עושים עיתונות עצמאית! תמכו באתר 'פואנטה' ע"י תרומה - לפרטים נוספים >>

תוכן מקודם
פואנטה פואנטה - דפנה הראל כפיר נכנסת לארנק שלכם http://poenta.co.il/templates/rt_ambrosia/custom/images/about/logo/logo-naked-500-200.png דפנה הראל כפיר [email protected] +972-525-454-669

ייצוגית בארה"ב נגד LG בגין תקלות ב-V10

לקוח טוען שהחברה שיווקה ביודעין מכשירים פגומים 

רביעי, 01 מרס 2017

צרות בצרורות?

לאחרונה פרסמתי כאן כתבה שעוררה סערה גדולה, לגבי בקשה לתביעה ייוצגית שהוגשה על-ידי לקוחות LG G5 שנתקלו בתקלות חוזרות במכשיר, בעיקר ב-GPS. 

הבקשה הוגשה נגד יבואנית מכשירי LG בארץ, רונלייט, ונגד LG העולמית. 

אלא שמסתבר שגם בארה"ב הוגשה לאחרונה בקשה לייצוגית נגד LG - ובמקרה הזה בגין תקלות במכשיר אחר, ה-V10. 

מדובר בתושב קליפורניה שטוען כי הוא ולקוחות נוספים של LG שרכשו את דגם V10, רכשו מכשיר פגום.

את המכשיר הוא רכש באוקטובר 2015 ב-verizon, ולטענתו, החברה והמשווקים מכרו את המכשיר בידיעה שיש בו פגמים. לטענתו, הם סירבו לחשוף את הפגמים של הטלפון או לנסות לפתור את הבעיה, ולכן הוא תובע אותם על להפרת האחריות, הונאה, מצג שווא רשלני ותחרות בלתי הוגנת.

כזכור, גם עם דגם LG G4 היו לא מעט בעיות, וכאן בארץ הוגשה נגדם תביעה ייצוגית. רק לפני מספר חודשים הודתה החברה בקיומה של בעיה בלוח האם של המכשיר והזמינה צרכנים לתקן את המכשיר.

מה דעתך? נשמח לשמוע!
תוכן מומלץ מרחבי הרשת
×

קבלו עדכונים אישיים על חדשות הצרכנות הכי חשובות

מה מעניין אותך?

 
×
חפשו באתר 'פואנטה'
×

פרסום באתר פואנטה

קדמו את המסר שלכם אל עשרות אלפי צרכנים ישראלים

לפרטים נוספים

×

כל מה שחשוב וקשור לכיס שלך

קבלו ישירות למייל את הכתבות הנבחרות של פואנטה מהשבוע האחרון