מה תקבלו במועדון הצרכנות הטבעוני Vegan Active, וכמה תשלמו?

מה תקבלו במועדון הצרכנות הטבעוני Vegan Active, וכמה תשלמו?

מועדון הצרכנות הטבעוני של Vegan Friendly הושק לפני כחודש, ומתקרב כבר ל-1000 חברים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כחודש לאחר השקת מועדון הצרכנות לטבעונים Vegan Active מבית עמותת Vegan Friendly, מספר המצטרפים מתקרב כבר ל-1000 איש.

מדובר במועדון ראשון מסוגו בארץ, ולא רק משום שהוא מיועד לטבעונים, אלא בגלל המודל שלו: המצטרפים מתחייבים לתרום בכל חודש לפחות 35 שקלים, ויכולים לבחור לאיזה קמפיין ייועד הכסף. בתמורה הם מקבלים הנחות ביותר מ-100 עסקים המוגדרים כידידותיים לטבעוניים מהקטגוריות השונות – מסעדות, ביגוד, נופש, אופנה, טיפוח ועוד.

"מועדון הצרכנות החדש ויגן אקטיב משרת שתי מטרות: האחת, לצרף חברים לעמותה כדי לתמוך בפרויקטים גדולים לשינוי מציאות, כמו שלטי חוצות באיילון, משאיות ממותגות, ימים שלמים של פעילות בתי ספר. השנייה, ליצור פלטפורמה שמחברת בין הצרכנים לבין בתי עסק", מסביר עמרי פז, מייסד עמותת ויגן פרנדלי (Vegan Friendly).

עד כה הצטרפו כ-110 בתי עסק ליוזמה, ביניהם מסעדת ננוצ'קה, רשת קפה לואיז, בית הקפה אנסטסיה, השווארמה הטבעונית, החתול הירוק, קפה מונטיפיורי, רשת ניצת הדובדבן ועוד.

ויגן אקטיב

לדברי פז, חברי המועדון יקבלו בבתי עסק אלה הנחות קבועות ומתחלפות, בשיעור שנע בין 10% לבין 50%. קבלת ההטבה מתבצעת באמצעות הצגת כרטיס המועדון בקופה.

בניגוד למועדוני צרכנות אחרים, חברי מועדון ויגן אקטיב לא צריכים להנפיק כרטיס אשראי ייעודי כדי להצטרף למועדון. התרומה עצמה כן מתבצעת באשראי.

-מה גובה התרומה הממוצעת בקרב המצטרפים עד כה?

פז: "התרומה הממוצעת עומדת על 54 שקל, והרוב שמחים לתרום יותר".

האם החברים יכולים לשנות את הבחירה בקמפיין שלו הם תורמים או את הסכום שהם תורמים?

פז: "בהחלט. אפשר להחליף ולגוון בין הקמפיינים, ובכל מקרה בכל חודשיים-שלושה מסתיים קמפיין אחד ומתחיל אחר. גם את גובה התרומה אפשר לשנות".

תצליחו לגייס מספיק כסף כדי לקדם את הקמפיינים שאתם רוצים?

פז: כן, מספיק שנגיע ל-1500-2000 חברים – ונוכל לממן כמעט כל קמפיין שנבחר. להערכתי, זה יקרה בקרוב".

ההרשמה מתבצעת באתר ייעודי של ויגן אקטיב ושם גם מתפרסמות ההטבות.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות