פואנטה פואנטה - דפנה הראל כפיר נכנסת לארנק שלכם http://poenta.co.il/templates/rt_ambrosia/custom/images/about/logo/logo-naked-500-200.png דפנה הראל כפיר admin@poenta.co.il +972-525-454-669

כאן עושים עיתונות עצמאית! תמכו באתר 'פואנטה' ע"י תרומה - לפרטים נוספים >>

תוכן מקודם
פואנטה פואנטה - דפנה הראל כפיר נכנסת לארנק שלכם http://poenta.co.il/templates/rt_ambrosia/custom/images/about/logo/logo-naked-500-200.png דפנה הראל כפיר admin@poenta.co.il +972-525-454-669

H&M משיקה בישראל את מותג כלי הבית של H&M home. מה תמצאו שם?

רגע לפני פסח, הרשת פותחת סניף חדש בקניון ראשונים

חמישי, 16 מרס 2017

שריקת הפתיחה של אווירת הקניות לפסח נשמעה היטב בחנויות בארץ, וגם ברשת השוודית H&M מזהים אותה ומשיקים את מותג H&M HOME.

זאת, במקביל לפתיחת החנות ה-20 של הרשת בקניון ראשונים בראשון לציון.

הקולקציה לא נמכרת בכל סניפי הרשת בארץ, אלא רק בסניף החדש בקניון ראשונים ובסניף בקניון עזריאלי, שעבר לאחרונה שיפוץ. בשני המקרים מדובר בקונספט של חנות בתוך חנות עם כניסה נפרדת. 

המגוון כולל מצעים, פריטים לאמבטיה ולמטבח, סלסלות אחסון, כריות נוי, פריטי עיצוב מעץ ומקש ועוד, בדומה למגוון בחנויות המתחרות גולף&קו, FOX HOME ועוד.

ומה לגבי המחירים? הם אינם מאוד נמוכים, אבל יש טווח די רחב. במרבית המקרים, המחירים יחסית דומים למחירים בגולף ובפוקס הום. לכן, מוטב לצרכנים לבדוק את המחירים ואת ההיצע מחוץ לרשתות אלה, ולבקר בחנויות פרטיות או ברשתות קטנות יותר, שיכולות להציע מגוון מיוחד ולעתים מחירים נמוכים יותר. 

הנה כמה דוגמאות:

מצעים נמכרים במגוון מחירים, כאשר סט מצעים ליחיד מתחיל במחיר של כ-90 שקל, סט מצעים זוגי מ-160 שקל ומצעי פשתן זוגיים פרימיום: 550 שקל.

כריות נוי מתחילות בכ-25 שקל לכרית, ואזת זכוכית בינונית נמכרת בכ-60 שקל, וילון אמבטיה בכ-100 שקל ומשאבות סבון לאמבטיה ב-60-70 שקל. 

HM HOME סניף עזריאלי תל אביב צילום רפי דלויה 38סניף עזריאלי תל אביב. צילום: רפי דלויהHM HOME סניף עזריאלי תל אביב צילום רפי דלויה 1סניף עזריאלי תל אביב. צילום: רפי דלויהHM HOME סניף עזריאלי תל אביב צילום רפי דלויה 10סניף עזריאלי תל אביב. צילום: רפי דלויה

האם מדובר בתחרות שתוביל להורדת מחירים בענף כלי הבית? אני בספק.

ראשית, מפני שכאמור, המחירים הללו ממש לא נמוכים ולא שוברים את השוק.

שנית, משום שבסך הכול מדובר כרגע בשתי נקודות מכירה בלבד.

ככלל, כניסתה של H&M תרמה להורדת המחירים בענף האופנה, אך היא לא הייתה המחוללת היחידה או העיקרית של התופעה. מדובר היה בחלק מתהליך שכלל גם כניסה של רשתות נוספות מחו"ל וגם התגברות ההזמנות של בגדים ע"י ישראלים באתרים מחו"ל, מה שאילץ את רשתות האופנה בישראל להתאים את עצמן.

במקרה של כלי הבית, לא בטוח שנהיה עדים לתופעה דומה.

כך או כך, הרשת השוודית H&M, המיוצגת בארץ על-ידי בעלת הזיכיון מאץ' ריטייל, מצליחה מאוד בישראל. זאת, בניגוד למשל לרשת האמריקנית gap שסוגרת כאן את פעילותה.

החנות החדשה בקניון ראשונים היא החנות ה-20 של הרשת בישראל, והיא כוללת בגדי נשים, גברים וילדים, וכאמור, כמו גם את HOME.

מה דעתך? נשמח לשמוע!
תוכן מומלץ מרחבי הרשת