עוד ייצוגית נגד LG ורונלייט: הפעם ע"י לקוחות LG V10 בגלל תקלת הבוטלופ

עוד ייצוגית נגד LG ורונלייט: הפעם ע"י לקוחות LG V10 בגלל תקלת הבוטלופ

הטענה: LG ורונלייט שיווקו את המכשיר הפגום ביודעין ולא מפצות את הלקוחות. כל זה, כשברקע מושק בארץ דגם LG G6

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי שתי בקשות לייצוגית בגלל פגם בייצור ב-LG G4 ובקשה לייצוגית בגלל בעיות ב-LG G5 – הוגשה לאחרונה בקשה לייצוגית גם על-ידי לקוחות LG V10 בגלל תקלת ה-Bootloop – כשהתובעים דורשים כ-34 מיליון שקל.

הבקשה, ת"צ 33934-03-17, הוגשה נגד רונלייט ונגד LG electronics, ומגיעה בסמיכות לבקשה דומה שהוגשה בארצות הברית, שעליה כתבתי כאן.

התביעה טוענת כי למרות ששתי החברות כבר יודעות על התקלה ב-V10 – שיוצר עם מעבד זהה לזה של דגם G4 – הן אינן מכריזות על איסוף מוצרים (ריקול recall).

התובעים, המיוצגים ע"י עורכי הדין ניזאר טאנוס, מתן פריידיך וחן סומך, נפגעו ממכשירים פגומים וספגו הן נזק כספי והן אובדן מידע ואובדן של זמן.

אחד התובעים רכש בספטמבר האחרון LG V10 בסכום של 2,554 שקל, ומציין בתביעה שבחר לרכוש מכשיר זה למרות המחיר הגבוה, משום שהוא מוגדר מכשיר פרימיום.

עוד הוא מציין כי בחר לקנות את המכשיר בייבוא רשמי עם אחריות של רונלייט, כדי להיות בטוח שיקבל שירות מעולה.

לאחר זמן קצר, המכשיר הפסיק לעבוד ונכנס למצב של אתחול שוב ושוב, עד כי כל המידע שהיה עליו נמחק.

בגין התקלה – שמקורה בלוח האם של המכשיר – צריך היה להחליף את לוח האם, ולכן, לדברי התובע, הוא גם לא יוכל למכור אותו כי איש לא ירצה לרכוש מכשיר פגום.

תובע אחר סבל מבעיה דומה של קריסה, ולטענתו בפרטנר וברונלייט גלגלו אותו מחברה לחברה וסירבו לתקן את המכשיר בשל תום תקופת האחריות. זאת, למרות שהבעיה הייתה ידועה ומוכרת.

יותר מזה, ברונלייט דרשו ממנו 1,200 שקל עבור התיקון.

התובעים מציינים בתביעה כי ככל שחלף הזמן, גילו שמדובר בתופעה רחבה וכלל עולמית שפורסמה באמצעי תקשורת ובמדיות החברתיות בארץ ובעולם.

התביעה מה בעיתוי לא מוצלח מבחינת LG ורונלייט, אשר השיקו אתמול את דגם LG G6 בישראל ומקדמות אותו כעת באמצעות שורת הטבות לקונים – כפי שפרסמתי כאן.

מחברת רונלייט לא נמסרה תגובה.

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 2

  1. שלום
    רכשתי LG V10 בינואר 2016 במחיר 3211 ש"ח עם אחריות לשנתיים של רונלייט. אחרי שנתיים ו-4 חודשים המכשיר מת. פניתי לרונלייט והם אמרו לי שלא שמעו על תקלה כזאת ורק ב LG G4 והם מחליפים את הלוח על חשבונם .העברתי את המכשיר לרונלייט לקבלת הצעת מחיר והם אמרו לי שהיות והאחריות תמה לפני 4 חודשים התיקון יהיה על חשבוני. מעיון באינטרנט ראיתי שהרבה אנשים התלוננו על תקלה כזאת. עכשיו ראיתי שיש תביעה ייצוגית . האם אני יכול להצטרף לתביעה? לפני כשנה קניתי LG G6 ואני מקווה שהוא יחזיק מעמד.
    שמשון

    1. היי, מומלץ לפנות לעורכי הדין המוזכרים בכתבה בעניין הצטרפות לתביעה.

נגישות