פואנטה פואנטה - דפנה הראל כפיר נכנסת לארנק שלכם http://poenta.co.il/templates/rt_ambrosia/custom/images/about/logo/logo-naked-500-200.png דפנה הראל כפיר [email protected] +972-525-454-669

כאן עושים עיתונות עצמאית! תמכו באתר 'פואנטה' ע"י תרומה - לפרטים נוספים >>

תוכן מקודם
פואנטה פואנטה - דפנה הראל כפיר נכנסת לארנק שלכם http://poenta.co.il/templates/rt_ambrosia/custom/images/about/logo/logo-naked-500-200.png דפנה הראל כפיר [email protected] +972-525-454-669

עוד ייצוגית נגד LG ורונלייט: הפעם ע"י לקוחות LG V10 בגלל תקלת הבוטלופ

הטענה: LG ורונלייט שיווקו את המכשיר הפגום ביודעין ולא מפצות את הלקוחות. כל זה, כשברקע מושק בארץ דגם LG G6

חמישי, 23 מרס 2017

אחרי שתי בקשות לייצוגית בגלל פגם בייצור ב-LG G4 ובקשה לייצוגית בגלל בעיות ב-LG G5 - הוגשה לאחרונה בקשה לייצוגית גם על-ידי לקוחות LG V10 בגלל תקלת ה-Bootloop - כשהתובעים דורשים כ-34 מיליון שקל.

הבקשה, ת"צ 33934-03-17, הוגשה נגד רונלייט ונגד LG electronics, ומגיעה בסמיכות לבקשה דומה שהוגשה בארצות הברית, שעליה כתבתי כאן.

התביעה טוענת כי למרות ששתי החברות כבר יודעות על התקלה ב-V10 - שיוצר עם מעבד זהה לזה של דגם G4 - הן אינן מכריזות על איסוף מוצרים (ריקול recall).

התובעים, המיוצגים ע"י עורכי הדין ניזאר טאנוס, מתן פריידיך וחן סומך, נפגעו ממכשירים פגומים וספגו הן נזק כספי והן אובדן מידע ואובדן של זמן.

אחד התובעים רכש בספטמבר האחרון LG V10 בסכום של 2,554 שקל, ומציין בתביעה שבחר לרכוש מכשיר זה למרות המחיר הגבוה, משום שהוא מוגדר מכשיר פרימיום.

עוד הוא מציין כי בחר לקנות את המכשיר בייבוא רשמי עם אחריות של רונלייט, כדי להיות בטוח שיקבל שירות מעולה.

לאחר זמן קצר, המכשיר הפסיק לעבוד ונכנס למצב של אתחול שוב ושוב, עד כי כל המידע שהיה עליו נמחק.

בגין התקלה - שמקורה בלוח האם של המכשיר - צריך היה להחליף את לוח האם, ולכן, לדברי התובע, הוא גם לא יוכל למכור אותו כי איש לא ירצה לרכוש מכשיר פגום.

תובע אחר סבל מבעיה דומה של קריסה, ולטענתו בפרטנר וברונלייט גלגלו אותו מחברה לחברה וסירבו לתקן את המכשיר בשל תום תקופת האחריות. זאת, למרות שהבעיה הייתה ידועה ומוכרת.

יותר מזה, ברונלייט דרשו ממנו 1,200 שקל עבור התיקון.

התובעים מציינים בתביעה כי ככל שחלף הזמן, גילו שמדובר בתופעה רחבה וכלל עולמית שפורסמה באמצעי תקשורת ובמדיות החברתיות בארץ ובעולם. 

התביעה מה בעיתוי לא מוצלח מבחינת LG ורונלייט, אשר השיקו אתמול את דגם LG G6 בישראל ומקדמות אותו כעת באמצעות שורת הטבות לקונים - כפי שפרסמתי כאן. 

מחברת רונלייט לא נמסרה תגובה.

 

מה דעתך? נשמח לשמוע!
תוכן מומלץ מרחבי הרשת
×

קבלו עדכונים אישיים על חדשות הצרכנות הכי חשובות

מה מעניין אותך?

 
×
חפשו באתר 'פואנטה'
×

פרסום באתר פואנטה

קדמו את המסר שלכם אל עשרות אלפי צרכנים ישראלים

לפרטים נוספים

×

כל מה שחשוב וקשור לכיס שלך

קבלו ישירות למייל את הכתבות הנבחרות של פואנטה מהשבוע האחרון