פואנטה פואנטה - דפנה הראל כפיר נכנסת לארנק שלכם http://poenta.co.il/templates/rt_ambrosia/custom/images/about/logo/logo-naked-500-200.png דפנה הראל כפיר [email protected] +972-525-454-669

כאן עושים עיתונות עצמאית! תמכו באתר 'פואנטה' ע"י תרומה - לפרטים נוספים >>

תוכן מקודם
פואנטה פואנטה - דפנה הראל כפיר נכנסת לארנק שלכם http://poenta.co.il/templates/rt_ambrosia/custom/images/about/logo/logo-naked-500-200.png דפנה הראל כפיר [email protected] +972-525-454-669

צ'יינה ביי ביי? הסיכוי לקבל מוצרים שהוזמנו נמוך מאוד בשלב זה

לחברה דרוש קונה או משקיע באופן מיידי

רביעי, 03 מאי 2017

הסיכוי שלקוחות צ'יינה ביי שממתינים למוצרים יצליחו לקבל אותם - הולך וקטן. 

למרות זאת, מי שנכנס לאתר יכול להזמין מוצרים בלי בעיה - מה שמעורר שאלה על מי מוטלת האחריות להגן על הצרכנים ולמנוע מצב שלקוחות ימשיכו להזמין מוצרים ולאבד את כספם.

המפרק של החברה, עו"ד אמיר פלמר, העמיד אותה הבוקר למכירה באופן דחוף - לאחר שהסתבר כי לחברה חובות של 4 מיליון שקל, ולה ולבעליה יובל אטד אין מקורות כספיים המאפשירים להחזירם או להמשיך להפעיל את החברה.

לכן, אם לא יימצא באופן מיידי רוכש או משקיע - יהיה זה למעשה סופה של החברה, ולקוחות רבים שעדיין ממתינים למוצרים שהזמינו וכבר שילמו עליהם - לא יראו לא את המוצרים ולא את בכסף.

כזכור, החברה נכנסה לפירוק לאחר שנענע 10 וערוץ 10 החליטו לפעול בנושא בגין חוב שהגיע כבר לכ-570,000 שקל. הפנייה - כך אמרו בצ'יינה ביי - הפתיעה את החברה מפני שמדובר בשותפים עסקיים.

לפני מספר ימים פרסמתי כאן את עמדתה של המועצה לצרכנות בנושא - כפי שמומלץ לקרוא כאן.

במועצה מדווחים כי הם מטפלים בלא מעט תלונות של לקוחות שהזמינו מוצרים ולא קיבלו אותם - חלק מהתלונות התקבלו ממש בימים האחרונים בגין מוצרים שהוזמנו כבר לפני כמה חודשים ולא סופקו.

 

מה דעתך? נשמח לשמוע!
תוכן מומלץ מרחבי הרשת