שער הפאונד ירד - ההזמנות מאתר Next זינקו ב-46%

שער הפאונד ירד – ההזמנות מאתר Next זינקו ב-46%

כך לפי נתוני דואר ישראל – שיש לו שת"פ עם Next

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

נתוני דואר ישראל שמתפרסמים היום מגלים זינוק בהזמנות מאתר האופנה הבריטי NEXT.

Next זוכה לפופולריות עצומה בארץ, בעיקר בקרב הורים לילדים  צעירים, בזכות המגוון הרחב והמחירים הנמוכים בו. מי שמסתובב בתל אביב נתקל לעתים קרובות בשלטי חוצות ענקיים המפרסמים את NEXT, אך גם בלי הפרסום הזה מדובר באחד מאתרי הסחר הכי פופולריים בארץ – בין היתר בזכות העובדה שקיים שירות לקוחות בעברית ומחירים בשקלים.

לפי נתוני דואר ישראל, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, בחודשים ינואר-מאי 2017 חל גידול של 46% בהזמנות מ-Next –  כשחלק מהעלייה הזאת מיוחסת לשער הליש"ט הנמוך.

במהלך החודש האחרון, שער הפאונד ירד ב-3.6% לשווי של 4.50 שקלים בלבד, כשמדובר במגמה שהחלה בעקבות ההחלטה על הברקזיט. מאז יוני שעבר, שער הפאונד ירד ב-18%, וב4.6% מתחילת השנה.

יש לציין כי לפני מספר חודשים הודיעה חברת דואר ישראל על שיתוף פעולה עם אתר Next במסגרת שירות שנקרא אקו-פוסט – שבו המוצרים מגיעים לבית הלקוח תוך ימים ספורים. יש להניח שפרסום הנתונים נועד, בין היתר, לתמרץ את הישראלים להמשיך ולהזמין מ-Next ואף להגביר את הקניות. 

לדברי חיים מזעקי, סמנכ"ל התפעול בדואר ישראל, לקוחות ישראליים יכולים להזמין כיום מוצרים מ-Next במשקל של עד 10 קילו, מה שפותח בפני הישראלים  קווי מוצרים חדשים לחלוטין – כגון כלי בית, כלי מטבח, מוצרי אמבט, וילונות ועוד".

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות