פואנטה פואנטה - דפנה הראל כפיר נכנסת לארנק שלכם http://poenta.co.il/templates/rt_ambrosia/custom/images/about/logo/logo-naked-500-200.png דפנה הראל כפיר admin@poenta.co.il +972-525-454-669
תוכן מקודם
פואנטה פואנטה - דפנה הראל כפיר נכנסת לארנק שלכם http://poenta.co.il/templates/rt_ambrosia/custom/images/about/logo/logo-naked-500-200.png דפנה הראל כפיר admin@poenta.co.il +972-525-454-669

טיסות לברלין: איזיג'ט פותחת קו לשדה התעופה Tegel במחיר שמתחיל בכ-60 אירו לכיוון

500 שקל לכרטיס הלוך חזור לברלין - זה המחיר ההתחלתי של איזי ג'ט בקו לתל אביב. מה הפער בהשוואה לטיסות שלה בתוך אירופה?

ראשון, 10 דצמבר 2017
טיסות מוזלות לברלין: התחרות מתחממת טיסות מוזלות לברלין: התחרות מתחממת צילום: דפנה הראל כפיר

חברת התעופה אייר ברלין אמנם קרסה ויחד עמה פחתו הטיסות המוזלות לברלין, אבל אל דאגה - חברת התעופה איזי ג'ט (easyJet) הודיעה כי היא מוסיפה 14 טיסות שבועות בין תל אביב לברלין.

איזיג'ט טסה עד עתה רק לשדה התעופה שונפלד בברלין, וכעת החלה לפעול גם בשדה התעופה Tegel ותוציא משם טיסות ליעדים רבים הן בתוך גרמניה והן מחוצה לה, ביניהם תל אביב.

טיסות החורף יחלו ב-5 בינואר עד 24 במרץ 2018, כאשר המחירים מתחילים בכ-120 אירו (כ-500 שקל) לטיסות הלוך-חזור וכ-60 אירו (כ-250 שקל) לטיסה בכיוון אחד (כמובן, לא כולל מזון, מזוודה בתא המטען או הושבה).

השוואה בין התעריפים שהיא גובה על טיסות מברלין לישראל מגלה שהן יקרות רק במעט מהטיסות שלה בתוך גרמניה ואפילו בתוך אירופה. הנה כמה דוגמאות:

ברלין - דיסלדורף / פרנקפורט / מינכן / שטוטגארט: החל מכ-50 אירו לכיוון.

ברלין - בודפשט / קופנהאגן / הלסינקי / מדריד/ פאפוס / פריס / וינה - מכ-45 אירו לכיוון.

ברלין - תל אביב: מ-61 אירו לכיוון. 

בישראל פועלת איזיג'ט כבר מנובמבר 2009, ומפעילה קווים ל-11 יעדים באירופה: לונדון (לוטון), לונדון (גאטוויק), מנצ'סטר, בזל, ז'נבה, ברלין, פריס, אמסטרדם, מילאנו, ונציה ונאפולי.

תוספת הטיסות הנוכחית אינה נוגעת רק לישראל, אלא לכ-15 יעדים בינלאומיים ועוד 4 בתוך גרמניה עצמה - וכל אלה כתוצאה מפשיטת הרגל של חברת אייר ברלין.

לאחר קריסת Air Berlin, איזי ג'ט רכשה חלק מהמטוסים שלה, תטוס לשדה התעופה ששירת אותה ואף תעסיק כ-1,000 מהעובדים שפוטרו מאייר ברלין.

העסקה עם אייר ברלין נחתמה באוקטובר, ועקרונית הטיסות של איזי ג'ט מ-Tegel עדיין טעונות אישור רגולטורי של העסקה - אך לא צפויה בעיה.

באיזי ג'ט שואפים להרחיב את מספר הנוסעים שהם מסוגלים להטיס, כאשר עד כה מספר הטסים באיזי ג'ט משדה התעופה שונפלד עמד על כ-5.3 מיליון נוסעים בשנה. על מנת לאפשר את לוח הטיסות לחורף הנוכחי במהירות האפשרית, איזי ג'ט תחכור מספר מטוסים בנוסף למטוסים הנוכחיים שלה הממוקמים בברלין.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

מה דעתך? נשמח לשמוע!
תוכן מומלץ מרחבי הרשת