פואנטה פואנטה - דפנה הראל כפיר נכנסת לארנק שלכם http://poenta.co.il/templates/rt_ambrosia/custom/images/about/logo/logo-naked-500-200.png דפנה הראל כפיר admin@poenta.co.il +972-525-454-669
תוכן מקודם
פואנטה פואנטה - דפנה הראל כפיר נכנסת לארנק שלכם http://poenta.co.il/templates/rt_ambrosia/custom/images/about/logo/logo-naked-500-200.png דפנה הראל כפיר admin@poenta.co.il +972-525-454-669

טיסות לתאילנד - בקרוב ארקיע תתחרה באל על

אחרי שנים של מונופול, משרד התחבורה אישר לארקיע לטוס לתאילנד. מה יקרה למחירים?

ראשון, 14 ינואר 2018
צ'יאנג מאי, תאילנד. בקרוב נטוס עם ארקיע. צ'יאנג מאי, תאילנד. בקרוב נטוס עם ארקיע. צילום: אתר pixabay

הישראלים אוהבים לטוס לתאילנד, אבל התחרות על הקו הזה הייתה קיימת עד כה, לאור העובדה שאל על נהנתה ממונופול.

בקרוב המצב ישתנה, ארקיע תוכל לטוס גם היא והמחירים, כך יש לקוות, יירדו.

זאת, בעקבות האישור שניתן לארקיע על-ידי שר התחבורה ישראל כץ להפעיל לראשונה טיסות סדירות בין נמל התעופה בן גוריון לבנגקוק, לצד חברת אל על, הפועלת כיום בקו.

מינויה של חברת ארקיע כמוביל נקוב נוסף בקו לבנגקוק התאפשר בעקבות הסכם תעופה חדש שנחתם לפני כשנה בין ישראל לתאילנד, המאפשר לחברות תעופה נוספות להפעיל טיסות סדירות בין שתי המדינות. 

על פי ההסכם, יכולה כל מדינה להפעיל עד 28 טיסות שבועיות סדירות, ללא הגבלת קיבולת או סוגי מטוסים.

חברת אל על מפעילה כיום בין 6-7 טיסות סדירות בשבוע בין נתב"ג לבנגקוק, ונהנית מזרם בלתי פוסק של כ-135 אלף נוסעים בטיסות ישירות בין נתב"ג לבנגקוק.

לפי נתוני משרד התחבורה, מספר הטסים בשנת 2017 היה גבוה בהרבה ועמד על 340,000 נוסעים, מה שאומר שיותר מ-202 אלף נוסעים טסו בטיסות קונקשן, בעיקר דרך מוסקבה ואיסטנבול - מן הסתם מתוך מטרה להוזיל את המחיר.

כזכור, אל על ספגה סטירת לחי בשבוע שעבר מהממונה על ההגבלים העסקיים, אשר דחתה את בקשת המיזוג שלה עם ישראייר.

אחת המתנגדות למיזוג הייתה, מן הסתם, חברת ארקיע, וכעת ארקיע יכולה לסמן לעצמה ניצחון נוסף בנוגע לטיסות לתאילנד. 

בנוסף, עד לפני כשנה וחצי היה לאל על מונופול על הקו לבייג'ינג, ומאז שהמונופול נשבר על-ידי כניסתה של חברת היינאן איירליינס, המחירים יירדו. 

קראו עוד כתבות מעניינות באתר פואנטה:

מה דעתך? נשמח לשמוע!
תוכן מומלץ מרחבי הרשת