חדש בתל אביב לזמן מוגבל: מלון בסוכת המציל בפרישמן

חדש בתל אביב לזמן מוגבל: מלון בסוכת המציל בפרישמן

מי יזכה ללון במלון ומה המטרה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לא בטוח שלזה התכוונו כשאמרו שישראל היא מעצמת חדשנות, אבל בהחלט מדובר ברעיון חדשני: בחוף פרישמן בתל אביב נפתחה סוכת המציל הראשונה בעולם שהוסבה למלון בוטיק על המים. אורחי המלון יזכו לארוחת בוקר, באטלר ושירות חדרים יומי. 

אזרחים ישראלים אינם קהל היעד של המלון, ומי שיזכה ללון בו הם מובילי דעת קהל ותיירים מחו"ל שזכו בכך לאחר שנטלו חלק בקמפיין בינלאומי של משרד התיירות.

למעשה, מדובר במלון זמני, כחלק מהקמפיין הבינלאומי של משרד התיירות ועיריית תל אביב-יפו TAKEME2TELAVIV, אשר מזמין תיירים מחו"ל לחוויה ייחודית בעיר. המטרה היא לשווק את תל אביב כעיר שאפשר לנפוש בה כל השנה, בזכות מזג האויר שלה. כל זה במסגרת פרויקט רחב יותר ששמו Two Cities One Break, המעודד תיירות לתל אביב ולירושלים.

הקמפיין, שהתקיים בשיתוף אתר התיירות HOTELS.COM, נמשך כבר כמה שבועות, ובמסגרתו הוזמנו תיירים מכל העולם להעלות לאינסטגרם תמונות שצולמו בעיר מגוריהם, כאשר הם לבושים בבגדים שאיתם יגיעו לחוף התל אביבי ומחזיקים שלט שעליו כתוב: #TAKEME2TELAVIV.

קומה עליונההקומה העליונה במלון. צילום: גיא יחיאלי

קומה תחתונההקומה התחתונה במלון. צילום: גיא יחיאלי

תוצאת תמונה עבור ‪TAKEME2TELAVIV‬‏

הזוכים יוטסו לישראל כחלק מחבילת נופש של ארבעה ימים, ובלילה הראשון ילונו בסוכת המציל שהוסבה למלון. בשני הלילות הנותרים, הם ילונו באחד ממלונות הבוטיק "בראון". רשת בראון היא זו שלמעשה ביצעה את שיפוץ ועיצוב המלון, בהובלת המעצבת אלין לנגליב ואמן הגרפיטי אדגר רפאל. 

לדברי אמיר לוי, מנכ"ל משרד התיירות, עד כה השיג קמפיין סוכת המציל למעלה מ-300 מיליון חשיפות ויותר ממיליון הקלקות.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות