פואנטה פואנטה - דפנה הראל כפיר נכנסת לארנק שלכם http://poenta.co.il/templates/rt_ambrosia/custom/images/about/logo/logo-naked-500-200.png דפנה הראל כפיר admin@poenta.co.il +972-525-454-669

כאן עושים עיתונות עצמאית! תמכו באתר 'פואנטה' ע"י תרומה - לפרטים נוספים >>

תוכן מקודם
פואנטה פואנטה - דפנה הראל כפיר נכנסת לארנק שלכם http://poenta.co.il/templates/rt_ambrosia/custom/images/about/logo/logo-naked-500-200.png דפנה הראל כפיר admin@poenta.co.il +972-525-454-669

עוד בקשה לייצוגית נגד LG בארה"ב, בגלל זלזול בלקוחות LG G4 ו-LG V10

לפי התביעה, גם לאחר ש-LG הודתה בקיומו של פגם בייצור, היא לא סיפקה ללקוחות מכשירים תקינים

חמישי, 16 מרס 2017

שערוריית הסמארטפונים הפגומים LG G4 ו-LG V10 ממשיכה להסעיר את הצרכנים האמריקנים.

בקליפורניה הוגשה אתמול תביעה ייצוגית נגד LG, כשהפעם מתמקדים הצרכנים לא בעצם קיומו של הפגם בלוח האם שגרם לקריסת המכשירים, אלא באופן שבו טיפלה LG בכל הפרשה.

לפי התביעה, בגלל הבעיה בלוח האם, המכשירים מתחממים מאוד ואז סובלים מהאטה, מפסיקים לעבוד או מאתחלים את עצמם.

עוד מתואר שם מצב שבו לאחר שהמכשיר קורס, נמחקות ממנו כל התמונות ונמחק כל המידע.

בתביעה מצוין כי גם לאחר ש-LG הודתה בקיומו של פגם בייצור בדגם LG G4, היא לא ביצעה ריקול (איסוף מוצרים, recall) של המכשירים או דאגה לפתרון עבור הצרכנים. במקום זאת, נכתב בתביעה, היא החליפה מכשירים שהיו עדיין במסגרת שנת האחריות במכשירים פגומים אחרים. בנוסף, לפי התביעה LG סירבה להחליף מכשירים פגומים שהיו מחוץ לתקופת האחריות.

בין התובעים יש לקוח שקנה עבור אשתו ועבור רעייתו LG G4. שני המכשירים קרסו כתוצאה מאותה בעיה בלוח האם, אך המכשיר של הבעל קרס במהלך תקופת האחריות כך שהוא קיבל מכשיר חלופי, ואילו המכשיר של האישה קרס לאחר שהאחריות תמה - ו-LG לא הסכימה להחליפו.  

באשר ל-V10 צוין בתביעה ש-LG החלה לשווק אותו כחצי שנה לאחר יציאת LG G4 לשוק. לפי התביעה, מדובר במכשיר דומה ל-LG G4 מבחינת החומרה ולכן הוא גם סובל מאותו פגם בלוח האם - פגם שמביא לקריסת המכשיר. בתביעה מצוין שהחברה ממשיכה לשווק את המכשיר גם לאחר שהפגמים כבר ידועים.

אחת התובעות, שמצאה את עצמה עם LG V10 מקולקל ונאלצה לחסוך כסף לקניית טלפון חדש, מציינת בתביעה ש-LG כבר ידעה על התקלה באותה עת , אך מכרה את המכשיר בכל זאת. לדברי התובעת, בעת הרכישה היא עצמה לא הייתה מודעת לבעיה בלוח האם, ואילו ידעה זאת - לא הייתה רוכשת את המכשיר.

התובעים דורשים מבית המשפט לא רק פיצוי ללקוחות שנפגעו, אלא גם שיחייב את LG לפתוח בתוכנית כוללת לתקן את כל המכשירים והדגמים שסובלים מהבעיה.

כזכור, גם כאן בארץ לקוחות LG סבלו מתקלות - הן במכשירי LG G4 והן ב-G5.

לאחרונה פרסמתי פה כתבה על בקשה לייצוגית נגד LG בגלל תקלות חוזרות ונשנות בדגם LG G5. בעקבות הכתבה פנו מאות לקוחות להצטרף לתביעה.

כך או כך, בשבוע הבא יושק בארץ דגם LG G6, שהוכרז לאחרונה בתערוכת הסלולר בברצלונה.

 

מה דעתך? נשמח לשמוע!
תוכן מומלץ מרחבי הרשת