פואנטה פואנטה - דפנה הראל כפיר נכנסת לארנק שלכם http://poenta.co.il/templates/rt_ambrosia/custom/images/about/logo/logo-naked-500-200.png דפנה הראל כפיר admin@poenta.co.il +972-525-454-669

כאן עושים עיתונות עצמאית! תמכו באתר 'פואנטה' ע"י תרומה - לפרטים נוספים >>

-- פרסומת --
-- פרסומת --

הטעיית צרכנים

כתבות ותחקירים על מגוון השיטות שבהן מפילים בפח צרכנים, מבלבלים אותם או מטעים אותם.

קבלו עדכונים אישיים:
אימייל
שני, 20 פברואר 2017 10:16
בבקשה, בהיקף של 20 מיליון שקל, נטען גם לשירות לקוחות מזלזל
רביעי, 08 פברואר 2017 22:29
לקוח שמזמין באתר שופרסל באופן קבוע מגיש בקשה לייצוגית בסכום עתק 
שלישי, 07 פברואר 2017 13:01
לא זו בלבד שהשירות לא סופק, החברה סירבה להפסיק את החיוב ואף איימה בהוצאה לפועל
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
תוכן מקודם
-- פרסומת --
עמוד 1 מתוך 2
-- פרסומת --
×

קבלו עדכונים אישיים על חדשות הצרכנות הכי חשובות

מה מעניין אותך?

 
×

לחצו לייק וקבלו את כל עדכוני הצרכנות של פואנטה ישירות לפייסבוק שלכם

×
חפשו באתר 'פואנטה'