סרצ' קונסול – להזניק את האתר קדימה

סרצ' קונסול – להזניק את האתר קדימה

אם יש לכם אתר, אתם חייבים להכיר את גוגל סרצ' קונסול: הכלי של גוגל שמאפשר לכם להבין מה מביא את הגולשים לאתר שלכם. היכנסו לפרטים

סרצ' קונסול
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מהי הדרך הטובה ביותר לקדם את העסק שלנו? האם לבנות עבורו אתר, או להשקיע בפוסטים ברשתות החברתיות? התשובה היא שיש להשקיע בכל אלה באותה מידה, ואף לתת את הדעת על כמה כלים שמטרתם לסייע אפילו יותר. נעים מאוד, גוגל סרצ' קונסול הוא אחד הכלים שכדאי לכל אדם שמבקש להזניק את העסק שלו קדימה, להכיר ואף להשתמש.

במה בדיוק מדובר ואיך הוא יכול לעזור לכם – המשיכו לקרוא וגלו בעצמכם.

אילו פרטי מידע אפשר להוציא באמצעות סרצ' קונסול?

האם גוגל באמת מביא לנו גולשים?

סרצ' קונסול מראה לא רק כמה פעמים הופעתם בגוגל ומתי, אלא גם קליקים. כלומר, ייתכן שבמילת חיפוש מסוימת אתם מופיעים המון פעמים אבל הגולשים לא מקליקים ונכנסים לאתר. המטרה היא להבין מהו המיקום שלכם וכיצד אפשר להביא אתכם גבוה יותר, וכמובן גם לגרום לגולש המזדמן ללחוץ על הקישור ולהיכנס לאתר שלכם.

האם אנחנו מביאים לעצמנו גולשים?

חשוב להבין מה הגולשים מחפשים, מה יכול ליצור טריגר שיעניין אותם ויגרום להם לא רק להיכנס לאתר שלנו אלא גם להישאר, לקרוא ולספוג את התכנים שבו, ואולי בסופו של דבר, בתקווה גם ינועו לפעולת רכישה.

בעזרת גוגל סרצ' קונסול אפשר לדלות מידע אודות הנושאים שעניינו את הגולשים וגרמו להם לשהות באתר זמן רב יותר.

האם אנחנו משתמשים בכל האפשרויות?

ישנן מילות מפתח רבות, כל כך רבות עד שקל לפספס כמה מהן שיכולות להביא המון תנועה שמתפספסת.

כדאי לעקוב אחר מילות מפתח שונות ולראות האם ישנן מילים שלא השתמשנו בהן, או שכדאי להתחיל להכניס אותן לתוכן האתר ולהתמקד בהן.

ומה לגבי מילים לא רלוונטיות?

לעתים מכניסים לתכנים ביטויים או ציטוטים שגורמים לגולשים להיכנס לאתר למרות שבכלל חיפשו את אותו ביטוי או ציטוט ולאו דווקא את השירות או המוצר שהאתר עוסק בו.

ברגע שגולש נכנס לאתר ויוצא ממנו במהירות מכיוון שגילה שלא ימצא בו את מה שהוא באמת מחפש, הדבר עלול לפגוע בדירוג האתר במנוע החיפוש.

האם יש אלמנטים באתר שכן פופולריים בחיפוש אך לא מביאים מספיק תנועה?

סרצ' קונסול יעזור לכם להבין האם יש ברשותכם אלמנטים באתר שאנשים כן מחפשים, אבל איכשהו לא עוזרים לקדם את האתר שלכם.

ניקח לדוגמה אתר העוסק בקוסמטיקה טבעית, אך שהביטוי 'סרום פנים' כמעט ולא מביא לו תנועה. שווה להשקיע בעמודים העוסקים בנושא, בעיקר אם אתם עובדים על השקת מוצר שכזה שכדאי לתת לו בוסט של שיווק.

אתם לא חייבים לעשות זאת לבד

איפה בכלל מתחילים? איך ניגשים לגוגל סרצ' קונסול ומוציאים ממנו את הטוב ביותר?

ההמלצה הטובה ביותר היא כמובן ללמוד להכיר את הכלי, ואם אפשר גם להיעזר בליווי מקצועי מידי מומחה בתחום.

אחת המומחיות לתחום היא ליאור שפירא, שבעזרת הניסיון והיידע שרכשה, תיתן לעסק שלכם בוסט נוסף. זה הזמן ליצור קשר ולגלות עולם שלם של שיווק מעולה באינטרנט, שייקח אתכם הכי רחוק שאפשר.

נגישות