חטיף אנרגיה לילדים של רפאל'ס: דגנים מלאים ומחיר הוגן

חטיף אנרגיה לילדים של רפאל'ס: דגנים מלאים ומחיר הוגן

לא קל להתחרות בענקיות מזון כמו שטראוס ותלמה, אבל חברה קטנה אחת מצליחה לעשות את זה מצוין בתחום חטיפי האנרגיה לילדים. 

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לא קל להתחרות בענקיות מזון כמו שטראוס ותלמה, אבל חברה קטנה אחת מצליחה לעשות את זה מצוין בתחום חטיפי האנרגיה לילדים. מדובר בחברה המשפחתית הקטנה רפאל'ס, המוכרת ודאי לצרכני הגרנולה וללקוחות הקבועים של חנויות הטבע כיצרנית גרנולה, חטיפי אנרגיה ותוספות מוצלחות מאוד לסלט. כעת היא משיקה גם סדרת חטיפי גרנולה לילדים תחת השם "כוח דגנים", המיוצרים משבעה דגנים מלאים (אורז מלא, שיבולת שועל, חיטה, כוסמת, שעורה, שיפון ועוד), דלי נתרן ואינם מכילים שומן טראנס וצבעי מאכל.

הסדרה כוללת 3 טעמים – בננה, תות ושוקולד, כאשר בכל אריזה יש 7 חטיפים במשקל 20 גרם ובהם עד 70 קלוריות.
החטיפים מעוצבים בשפה קורצת לילדים ובכל אריזה יש מגנט-משחק עם דמויות אופייניות. מדובר בפתרון מוצלח לנשנוש אחר הצהריים, בטיולים ובחוגים, כאשר אנחנו אהבנו יותר את טעם השוקולד והתות, בעוד שהבננה מתאפיינת במתיקות גבוהה.

את הפיתוח הזה מייעדים ברפאל'ס בעיקר לייצוא. בפברואר האחרון השתתפה החברה בתערוכת המזון הבינלאומית ISM שהתקיימה בעיר קלן בגרמניה, והציגה שם סדרת מוצרים חדשה, הכוללת מוצרים ביו אורגניים בהם תערובות גרנולה, חטיפי אגוזים ופירות יבשים, חטיפי דגנים ואת חטיפי הגרנולה לילדים. התערוכה היא אחת הבמות הגדולות בעולם ליצרנים ולמשווקים להציג מוצרי מתיקה ואפייה, וברפאל'ס זיהו את הביקוש ההולך וגדל בעולם למוצרים מתוקים בריאים, בפרט מוצרים אורגניים. בחברה מסבירים שבאירופה ובארה"ב עולה מדי שנה היקף הצריכה של מוצרים אורגניים והוא גדול מזה שבארץ.

אז כמה זה עולה? בחברה מדגישים שהבדלי המחירים בין המוצרים הרגילים לאורגניים יהיה רק כ-10%-15%, ואכן מדובר במחיר הוגן מאוד: 9.90-12.90 שקל לאריזת 140 גרם של 7 אריזות, כאשר משקל כל חטיף 20 גרם. במילים אחרות, כל חטיף עולה כאן 1.62 שקל. לשם השוואה, חפיסה של חטיפה שוגי עולה 14.50-16.90 שקל ומכילה 8 חטיפים של 26 גרם – כך שכל חטיף שוגי עולה בממוצע 1.92 שקל.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות