גוד פארם - רשת פארם ב-10 שקלים לדאודורנט, סכיני ג'ילט וקרם הגנה

גוד פארם – רשת פארם ב-10 שקלים לדאודורנט, סכיני ג'ילט וקרם הגנה

נמאס לכם לשלם ביוקר על משחת שיניים ודאודורנט? רשת גוד פארם באה עם בשורה של 10 שקלים לפריט – ומדובר במותגים הכי מוכרים בענף. חדשות הצרכנות עם פואנטה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

דאודורנט של אקס וגרנייה ב-10 שקלים נשמע כמו מבצע מצוין? רשת פארם חדשה, גוד פארם (GoodPharm), מוכרת את המוצרים הללו ואת כל המוצרים האחרים בחנות במחיר הזה באופן קבוע. סניף ראשון של הרשת ייפתח היום ברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב. בין המוצרים שנמכרים ב-10 שקלים: 2 סכיני גילוח Mach של ג'ילט, פילינג לפנים של קרמה, קרם הגנה סאן אנד קר (100 מ"ל), דאודורנט פה, גרנייה, אקס וניוואה, שמפו אלביב, פינוק ודאב, אבקת כביסה 1.25 ק"ג של סוד, רביעיית נייר טואלט לילי, ואפילו ערכה לבדיקת הריון.

באגף התינוקות נמכרים ברשת מוצצים, בקבוקים ואריזות מטרנה טו גו – 130 גרם.

gp2

אוהד סנדלר, גוד פארם: "אין לי הוצאות של רשת פארם"

"אני קונה את המוצרים מהספקים באותו מחיר כמו רשתות הפארם הגדולות, רק שלי אין הוצאות גדולות כמו שלהן על שיווק, פרסום ושכר דירה יקר. רשתות הפארם נמצאות במקומות יקרים – פי 10 ממה שאנחנו משלמים", מסביר אחד היזמים של גוד פארם, אוהד סנדלר, את פערי המחירים בינו לבין סופר-פארם.

"התוכנית שלנו היא לפתוח בשנה הקרובה כ-30 סניפים באזורים שבהם שכר הדירה בהם לא בשמיים.

gp3

בקרוב יושק מותג פרטי של הרשת, שייקרא Good, ובמסגרתו יימכרו גם עדשות מגע וקרם הגנה: "עדשות המגע ייקראו Good Vision ויימכרו באריזות של 3 יחידות. המותג יכלול גם מברשות שיער, קרמים ועוד".

gp4

איך תמכרו קרם הגנה ב-10 שקלים?

"זו לא בעיה. יש בארץ שני מפעלים שמייצרים קרם הגנה לכל המותגים, ואנחנו נקנה מהם ונמכור 100 מ"ל ב-10 שקלים.

-ומה עם בית מרקחת?
סנדלר: "אין בית מרקחת וגם לא יהיה. אנחנו ממקמים את הסניפים באזורים שיש לידם בתי מרקחת".

האם המוצרים הם בגודל רגיל או באריזות מוקטנות?
סנדלר: "המוצרים בגודל הרגיל, למעט כמה מעטים".

-אילו מוצרי איפור וטיפוח אפשר למצוא אצלכם?
"חלק מהמותגים לא מוכרים, הרוב מוכרים. המטרה היא להביא מוצרים מוכרים גם בייבוא מקביל. יש את וואו קוסמטיקס, סופט טאץ', חלק ממוצרי קרליין. יש גם מותגים פרטיים שמוכרים יותר בחו"ל מאשר בארץ. יש לנו לקים של וואו קוסמטיקס, קרליין ועוד, ויש צבע לשיער של וואו קוסמטיקס".

gp5

סנדלר לא מוביל את המיזם לבד. יש לו שותף, אדם פרידלר, וכמובן משקיעים – משפחת גראס היהודית-אמריקנית שהקימה בארה"ב את רשת הפארם Rite Aid. פרידלר הוא גם בעל מניות בחברת מיני סאן, שיחד עם סופר-פארם מציבה מכונות אוטומטיות למכירת קרם הגנה.

כאמור, היום נפתח סניף ראשון ובעוד חודש וחצי אמורים להיפתח שני סניפים נוספים – ברחובות ובפתח תקווה. בהמשך ייפתח סניף בחולון.

ומה עם מכירה מקוונת באתר משלכם?
"נרצה לפתח גם מכירות אונליין, אבל כרגע זה עדיין לא קורה.

יש להניח שאם אכן יעמדו היזמים בהבטחה להקים רשת מסועפת הם יזכו להצלחה, משום שמדובר במחירים אטרקטיביים מאוד. לדברי סנדלר, נכון לעכשיו אין כוונה לעבוד בשיטה של זכיינות. הרבה מאוד לקוחות נכנסו היום לחנות, ונשאלת השאלה אם היזמים מסוגלים לעמוד גם בהתנפלות אפשרית על המוצרים. לדברי סנדלר, הוא ערוך לכך והזמין מספיק מלאי.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות