גם הנכים רוצים הנחות על נופש ועל ביטוח: מועדון הצרכנות "עדיף" יושק בקרוב, ויפעל בדומה ל"חבר" ו"הוט"

גם הנכים רוצים הנחות על נופש ועל ביטוח: מועדון הצרכנות "עדיף" יושק בקרוב, ויפעל בדומה ל"חבר" ו"הוט"

הנכים ובעלי המוגבלויות הופכים לכוח צרכני מאוחד. למועדון, שיוקם באפריל, חברו ארגוני נכים, בנק הפועלים, ישראכרט וקרן 2B Community. המנכ"ל יהיה שלומי אברהם, לשעבר מנכ"ל "חבר"

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

גם הנכים ובעלי המוגבלויות רוצים מועדון צרכנות, ובצדק. ההטבות שמקבלת קבוצת צרכנים מאוגדת גדולות לאין שיעור מהטבות שמשיג צרכן בודד. לאנשי הקבע יש את מועדון "חבר", לשוטרים יש "קרנות השוטרים", לעובדי המדינה יש מועדון "טוב", למורים יש "אשמורת", לחברי הסתדרות את "ביחד בשבילך", לאנשי ההייטק יש "הייטק זון" ולהנדסאים ולעובדים הסוציאליים יש מועדון "טוב" – ובאפריל 2017, לקראת פסח, יקום מועדון צרכנות חדש ייעודי לנכים ולבעלי מוגבלויות – "עדיף" שמו.

קהל העמיתים הפוטנציאלי גדול מאוד – למועדון יוכלו להצטרף נכים ובעלי מוגבלות מעל 20%, ובישראל יש כ-830 אלף נכים מעל 20% נכות. 

כמו בכל מועדוני הצרכנות האחרים, גם כאן תותנה החברות בהנפקת כרטיס אשראי (של ישראכרט), וההטבות יינתנו בתחומים המקובלים – ביטוח, מוצרים פיננסיים, מוצרי צריכה, שרותי תרבות, פנאי ונופש. מאחר שמדובר בקהל עמיתים שחלקו בעל צרכים מיוחדים, המועדון יציע גם פתרונות בתחום הרכב וההיסעים ומוצרים רלבנטיים לקהל. בנוסף, יוקדם מוקד מידע. לדברי יו"ר המועדון, עמוס רון, המוקד יסייע להנגשת שירותים, סיוע ומידע לאוכלוסיית הנכים. 

למיזם חברו כמה שותפים – ארגון הגג של ארגוני הנכים, בנק הפועלים, ישראכרט וקרן 2B Community, שהיא קרן השקעות חברתית. לדברי יואל חשין, יו"ר ומייסד 2B Community, "מיזם עדיף, שמקצה 50% מרווחיו למניות חברתיות, הוא דוגמה מצוינת להשקעות שאנו מחפשים כדי לסייע להקמת מבנה כלכלי וחברתי חסון יותר שפועל לצמצום פערים חברתיים. מיזם זה משתלב היטב עם הפעולות האחרות אותן אנו מקדמים ליצירת העדפה צרכנית".

מי שגויס לכהן כמנכ"ל הוא שלומי אברהם, לשעבר מנכ"ל מועדון חבר וממייסדיו – כך שאפשר להניח שהוא יודע דבר או שניים בניהול מועדוני צרכנות. לדבריו, עד כה הצטרפו למועדון כ-50 ארגוני נכים הפועלים בישראל. 

במסגרת השותפות עם בנק הפועלים, חברי המועדון יהיו זכאים להטבות בניהול חשבון בבנק במסלול יעודי, וכן להלוואות בתנאים מועדפים. 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות