זה האתר של עזריאלי - AZRIELI.COM. מה יש בו שאין בקניון?

אתר חדש לעזריאלי, AZRIELI.COM. מה יש בו שאין בקניון?

קבוצת עזריאלי מציעה באתר AZRIELI.COM הרבה יותר מבחר מכפי שיש בקניוני עזריאלי, קצת בדומה לאתר אמזון. אז מה יש באתר עזריאלי.קום שאין בקניון?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

קבוצת עזריאלי השיקה היום את עזריאלי.קום – אתר קניות שהוקם למעשה במקום אתר הסחר שהיא רכשה לא מזמן, www.buy2.co.il. שמו של האתר הוא AZRIELI.COM, והקבוצה עושה בו אינטגרציה בין השופינג שאנו מכירים מהקניונים שבבעלותה, לבין שירותים ומוצרים שבאופן מסורתי אינם חלק מהפעילות של עזריאלי – כמו תיירות או מוצרים לבית ולגן.

AZRIELI.COM – מדיניות משלוחים

כדי לבדל את האתר מאתרי סחר אחרים – המשלוחים באתר חינם (בכפוף לתנאים המפורסמים באתר). בנוסף , בחלק מהמוצרים יסופק משלוח מהיר של עד 24 שעות מרגע רכישת המוצר.

האתר גם מציע פריסת תשלומים ללא ריבית ברכישת מוצרים ושירותים בסכום של למעלה מ-150 שקל. מספר התשלומים ישתנה בהתאם לסכומי העסקה ויגיע לפריסה של עד 36 תשלומים.

השאיפה של קבוצת עזריאלי להיות בסיס האם של הצרכנים בישראל – כמו שאמזון הוא האתר המועדף על האמריקנים.

כזכור, לא מזמן – כפי שגם פרסמתי כאן – השיקה קבוצת עזריאלי את אפליקציית AZRIELI APP, אשר בין היתר מספקת ללקוח הנחות מבוססות מיקום בהתאם לקניון שהוא נמצא בו ולהעדפות הקנייה שלו. האפליקציה תאפשר גם קניית מוצרים באתר החדש, וכך – לדברי הקבוצה, תושלם החוויה הדיגיטלית של הלקוחות.

עם זאת, בשלב זה, אתר AZRIELI.COM עדיין לא מספק את כל מה שמתכננת הקבוצה לספק בו. בחודשים הקרובים תושק הגרסה המורחבת של האתר שתכלול מתחם אופנה חדש הכולל את החנויות והרשתות הממוקמות בקניוני עזריאלי.

בנוסף, מושק באתר שירות שיאפשר ללקוחות האתר ליהנות משירות Pick Up בקניוני עזריאלי לצורכי איסוף הזמנות וביצוע החזרות והחלפות של מוצרים שנרכשו באתר.

קראו עוד כתבות על גיפט קארד או תווי שי באתר פואנטה

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות