ריינאייר משיקה הלילה את הטיסות לקפריסין. באפריל: טיסה לפאפוס ב-20 אירו לכיוון

ריינאייר משיקה הלילה את הטיסות לקפריסין. באפריל: טיסה לפאפוס ב-20 אירו לכיוון

המחירים אינם כוללים מזון, מזוודה וכו', ועדיין משתלמים ברוב התאריכים בחודש

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי הפרומו מגיע הדבר האמיתי: הערב ייפתח הקו החדש של טיסות ריינאייר בין קפריסין לנתב"ג, כפי שפרסמתי כאן לאחרונה.

כידוע, ריינאייר היא אחת מחברות הלואו קוסט הגדולות בעולם, והיא כבר פעילה בארץ כמה שנים. החידוש הוא בקו הטיסות החדש בין נמל התעופה בן גוריון לפאפוס שבקפריסין, במחירים מוזלים במיוחד.

כך למשל, אפשר למצוא באפריל הקרוב כרטיסים בכמה תאריכים במחיר של כ-20 אירו לכיוון (לא כולל כמובן מזון, בחירת מושב ומזוודה). יתר המחירים נעים בין 40 ל-147 אירו בהלוך, כאשר בחזור אפשר גם לשלם 250 דולר – בתאריכים מבוקשים במיוחד.

גם במאי המחירים נעים בי 20 ל-174 אירו לכרטיס הלוך, אך בתאריכים רבים הם נמוכים ונעים בין 20 ל-40 אירו לכיוון לאורך כל החודש. כרטיס חזור אפשר למצוא בקלות ב-20 אירו או בקצת יותר.

חובבי טיסות הלואו קוסט בארץ ובעולם מכירים את ריינאייר היטב, מדובר בחברה הגדולה ביותר באירופה (מבחינת כמות נוסעים), הטסה ל-190 יעדים ב-30 ארצות. 

 עד עתה אפשר היה לטוס עם ריינאייר מאירופה לעובדה – במסגרת מהלכי העידוד של משרדי התיירות והתחבורה, שכוללים פטור מאגרות נמל ותמריצים כספיים עבור כל תייר שנכנס לארץ. במהלך החורף האחרון הפעילה החברה טיסות בין אילת ליעדים בפולין וליטא. ההיקף עמד על 8 טיסות שבועיות.

בקו לקפריסין תפעיל ריינאייר טיסה יומית, במטוס בואינג 738 בעל 190 מושבים, ובמהלך עונת החורף הקרובה (2017-2018) היא תשיק קווים חדשים בין נתב"ג למילאנו ולשלושה יעדים נוספים בפולין.

למעשה, מנהלי החברה הכריזו לאחרונה על כוונתם לפתוח 15 יעדי טיסה חדשים לארץ.

כאמור, הטיסה הראשונה של חברת ריינאייר מפאפוס תנחת בנתב"ג הלילה בשעה 21:15 בלילה ותמריא כעבור שעה חזרה לפאפוס עם נוסעים ישראלים.

תגובות: 0

נגישות