Gett (גט טקסי) תחלוק עם מוניות הדר את הזיכיון לנסיעות מנתב"ג

Gett (גט טקסי) תחלוק עם מוניות הדר את הזיכיון לנסיעות מנתב"ג

גם מוניות אחרות יוכלו להסיע נוסעים מהשדה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

המחיר על נסיעה במונית מנתב"ג אמור לרדת בקרוב, לאחר ששתי חברות המוניות Gett (גט טקסי) ומוניות הדר זכו בהצעה משותפת במכרז לספק את שירות המוניות משדה התעופה.

התעריפים המירביים של נסיעה מנתב"ג נקבעים על-ידי המחירון של ממשרד התחבורה, ובמכרז הנוכחי – בניגוד לפעמים קודמות, אחד השיקולים בבחירה היה מתן הנחה כמה שיותר גבוהה ממחירי המחירון.

Gett ומוניות הדר, שהציעו תעריפים מוזלים בשיעור של 31% מהמחירון, זכו במכרז, וכעת הן יהיו המפעילות עד לסוף שנת 2021, עם אפשרות הארכה לשלוש שנים נוספות.

כניסתה של Gett לפעילות אמורה להתחיל באופן מיידי.

חשוב להבין כי המשמעות של הזיכיון היא שחברות אלה מחויבות לדאוג למוניות זמינות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 364 ימים בשנה.

הזמנת מוניות תתאפשר הן באפליקציה והן בתחנת מוניות מסורתית, כשבמסגרת השירות החדש, ניתן יהיה לשלם על הנסיעה באמצעות כרטיס אשראי ישראלי ובין-לאומי, במטבע מקומי ובמטבע זר.

בנוסף לשתי תחנות אלה שזכו במכרז, במסגרת המכרז החדש יוכלו כלל נהגי המוניות לאסוף נוסעים מנתב"ג לכל חלקי הארץ.

מבחינת Gett, מדובר ללא ספק בהישג.

כ-1,100,000 מוניות מסיעות נוסעים בשנה מנתב"ג, אך בגלל תנאי המכרז הקודם, עד כה נוצר מצב שנהגים רבים של החברה אשר היו מסיעים נוסעים אל שדה התעופה, נאלצו לחזור ריקים. "מהיום נהגים לא יחזרו ריקים מנתב״ג.  חברת Gett תאפשר גישה לנסיעות מנתב"ג לכלל הנהגים ברחבי ישראל ללא קשר למקום שבו כל אחד מהם עובד", אמר היום מארק און, מנכ"ל Gett.

ברשות שדות התעופה מציינים כי כדי להוזיל את המחיר הסופי לצרכן, מחיר הזיכיון הוזל ב-30%.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות