בהמשך לכרטיס הכוכבים של צה"ל: רשת H&O תאפשר לחיילים להזמין באינטרנט

בהמשך לכרטיס הכוכבים של צה"ל: רשת H&O תאפשר לחיילים להזמין באינטרנט

ההזמנה לא נשלחת הביתה, ניתן לאסוף אותה מהסניפים 

כרטיס הכוכבים H&O
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לאחרונה זכתה רשת H&0 במכרז של צה"ל לאספקת ציוד לחיילים, לצד רשת המשביר, וזאת כחלק ממהלך רחב שבוצע בצה"ל לשינוי שיטת ההצטיידות של החיילים והענקת כרטיס נטען ובו סכום שניתן למימוש (את כל הפרטים על כרטיס הכוכבים מומלץ לקרוא בכתבה שפורסמה בפואנטה).

אלא שבניגוד למגמה הכלל עולמית והישראלית של קניות באינטרנט – דווקא שתי הרשתות שזכו במכרז, H&O והמשביר, לא מפעילות אתר אינטרנט מכירתי, והמשמעות היא שהחיילים צריכים להגיע אל הסניפים כדי לבצע את הקניות.

היום הודיעה H&O כי תאפשר הזמנה באינטרנט.

הרשת הקימה אתר ייעודי המיועד למתגייסים ולחיילים, שבו אפשר יהיה להזמין את הפריטים. עם זאת, ההזמנה לא תגיע עד הבית –  ויש לאסוף אותה מהסניף הקרוב לאזור מגוריו של החייל.

ברשת מבטיחים כי האספקה תגיע לסניף תוך 24 שעות, והציוד יחכה שם שבוע.

המזמין צריך להיכנס לאתר http://army-ho.co.il/index.html, לבחור את הציוד שברצונו לרכוש ולמלא את פרטיו. ההזמנה מתבצעת באתר והפריטים מגיעים לסניף H&O הקרוב תוך 24 שעות.

החייל מבחינתו מקבל מסרון לנייד שהחבילה ממתינה לאיסוף בסניף שבוע ימים.

גם התשלום מתבצע בסניף.

כזכור, הזכייה במכרז מחייבת את H&O לתת הנחה של 25% על הציוד.

לדברי עמיר משה , מנכ"ל רשת H&O, הרשת מעניקה הנחות נוספות מעבר ל-25% שהיא מחויבת לתת, ומשווקת מוצרים ייחודיים במחירים אטרקטיביים: "תיק 80 ליטר של המותג רגטה נמכר לחייל ב-150 שקל במקום ב-320 שקל. בנוסף, ניתן לחיילים מתנה על כל קנייה, למשל חוגרון (עטיפת בד לחוגר), דאורדורנטים, חם צוואר ועוד".

קראו עוד כתבות מעניינות באתר פואנטה:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות