תיקון מסך סמארטפון תוך 3 שעות עם שליח עד הבית, קנייה תוך שעה: דינמיקה משתפת פעולה עם Gett Delivery

תיקון מסך סמארטפון תוך 3 שעות עם שליח עד הבית, קנייה תוך שעה: דינמיקה משתפת פעולה עם Gett Delivery

בשלב ראשון, המשלוחים יתבצעו במרכז הארץ ובהמשך יתרחבו. מחירי המשלוח עומדים על עשרות שקלים

צילום: יח"צ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי מאיתנו לא נקלע למצב המלחיץ שבו הסמארטפון שלנו נשבר או אבד? ברגעים האלו אנחנו בדרך כלל עוזבים הכול ומרכזים מאמץ בדבר אחד בלבד: תיקון של המכשיר או קניית סמארטפון חדש.

ברשת דינמיקה מודעים לנקודה הרגישה הזאת ומציעים כעת הזמנת מכשיר חדש תוך שעה באמצעות שליח במחיר של 30 שקל, ותיקון מסך תוך שלוש שעות – גם כאן עם שליח עד הבית, כאשר מחיר המשלוח מתחיל ב-60 שקל.

השירות נעשה בשיתוף פעולה עם חברת שירות המשלוחים Gett Delivery (מבית אפליקציית המוניות Gett). בשלב זה הוא זמין רק במספר ערים במרכז, וההבטחה היא כי הוא יורחב לכל הארץ. הערים הרלבנטיות כרגע הן תל אביב, ראשון לציון, כפר סבא, חולון, בת ים והרצליה.

יש לשים לב שהשירות לא זמין כל שעות היממה: שירות המשלוח המהיר פעיל בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-16:00 ובימי ו’ בין השעות 09:30-12:30.

וכמה עולה תיקון? תיקון מסך אייפון 6S עולה כעת 250 שקל במקום 600, תיקון מסך אייפון 8 עולה כעת 1,100 שקל במקום 1,200 שקל, תיקון מסך של גלקסי 6S EDGE עולה 600 שקל ועוד.

לפי נתוני דינמיקה, בישראל מתבצעים 2 מיליון תיקוני סמארטפונים מדי שנה, מתוכם כ-80% תיקוני מסך. השירות הנוכחי מתמקד בתיקוני מסך, אך בדינמיקה מציינים כי אם יש תקלה נוספת, ניתן יהיה לתקנה במסגרת אותה הזמנת תיקון ובתיאום מול הלקוח.

כדי להזמין תיקון יש להיכנס לאתר ולבחור את דגם המכשיר. מחיר התיקון מופיע באתר. לאחר הזנת אמצעי התשלום וביצוע ההזמנה, נציג האתר ייצור קשר עם הלקוח לתיאום איסוף המכשיר.

על התיקונים דרך אתר ניתנת אחריות של 3 חודשים.

כעת לרגל ההשקה יש 50% הנחה על מחיר המשלוח, בהתאם לסוג ההזמנה.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות