מכירות אייפון X נמוכות ב-30 מיליון מהצפי של אפל. האם ייצורו יופסק?

מכירות אייפון X נמוכות ב-30 מיליון מהצפי של אפל. האם ייצורו יופסק?

לפי דיווח בניוזוויק, מספר ההזמנות למסכי אייפון X לרבעון זה נמוך ב-60% מהמתוכנן

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מכירות מכשיר הדגל היקר של אפל, אייפון X, רחוקות מלעמוד בציפיות – כך לפי דיווח בניוזוויק. לפי הדיווח, המכירות נמוכות ב-30 מיליון יחידות בהשוואה להערכות המוקדמות.

הדיווח מתבסס על האתר היפני Nikkei Asian Review, שלפיו סמסונג – אשר מייצרת עבור אפל (מתחרתה) את מסכי ה-OLED של אייפון X, הפחיתה את ייצור הפאנלים בגלל הביקוש הנמוך.

יעדי הייצור למסכי אייפון X נעו בין 45 מיליון ל-50 מיליון לרבעון הראשון של 2018, והם נחתכו ב-60% ל-20 מיליון פאנלים.

חלק מהאנליסטים מעריכים כעת כי אפל עשויה להפסיק את ייצורו של iphone X כבר בקיץ הקרוב – ובכך יהפוך הדגם היקר, שלפני מסים נמכר במחיר של 999 דולר, לאייפון הראשון שייצורו נפסק בטרם נחשף מודל חדש.

לפי ההערכות, עלות ייצורו של אייפון X לאפל עצמה עומדת על 370 דולר בלבד, והטענה היא שהתכונות שהוא מציע לא מצדיקות את מחירו הגבוה לצרכן.

באפל שמו את יהבם על הטכנולוגיה המשוכללת של זיהוי פנים ועל חידושים בתחום המציאות הרבודה, אבל נראה עבור הצרכנים זה לא מספיק כדי להוציא סכום גבוה כל כך.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות