גלקסי S9 בהנחה? סאני תקשורת תשיק בקרוב מועדון לקוחות שיקנה הטבות

בקרוב: מועדון לקוחות של סאני יבואנית סמסונג: חברי מועדון סמסונג יקבלו הנחות בחנויות הרשת

סאני רוצה שהצרכנים יקנו את מכשירי סמסונג אצלה ולא אצל המתחרים. האם משתלם לרכוש את סאני 360 – תוכנית האחריות המורחבת שלה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מועדוני לקוחות הם אחד הכלים הכי שימושיים לגרום לנו הצרכנים להעדיף לקנות דווקא בחנות או ברשת מסוימת, וזו בדיוק הסיבה שסאני תקשורת, יבואנית מכשירי המובייל של סמסונג, עומלת כעת על הקמת מועדון לקוחות.

משה פרי, מנכ"ל סאני תקשורת, מבטיח שחברי המועדון ייהנו מהטבות – מה שיאפשר לרשת לבדל את עצמה משאר נקודות המכירה של סמסונג, שהן כידוע רבות מאוד.

מאז רפורמת הסלולר ב-2011 חל שינוי עצום בהרגלי הצריכה של הישראלים. אם פעם היינו קונים את המכשיר במחיר מופקע ובפריסה ל-36 תשלומים בחברות הסלולר בלבד, היום אפשר לקנות סמארטפון בכל חנות, ומאז הפחתת מס הקנייה בחודש מאי 2017 כחלק מתוכנית משפחה נטו של שר האוצר משה כחלון – גם המחירים בארץ הרבה יותר שפויים.

מבחינת הצרכנים, מדובר ללא ספק בשינוי מבורך. מבחינת יבואנים רשמיים כמו סאני, השינוי הזה הוא גם אתגר וגם הזדמנות, ולכן פועלת סאני תקשורת – שהיא חברה ציבורית אשר נסחרת בבורסה – בכמה אפיקים כדי לגרום לצרכנים לקנות דווקא בחנויות סמסונג ולא בחנויות אחרות או בחו"ל.


יבוא מכשירי המובייל של סמסונג לישראל מתבצע על-ידי מעט גורמים רשמיים: חברות הסלולר הגדולות (פלאפון, סלקום, פרטנר והוט מובייל) וחברת סאני.

סאני משווקת את הסמארטפונים של סמסונג ויתר המוצרים הן באופן ישיר בחנויות SAMSUNG והן לחנויות הפרטיות הרבות והשונות, החל מאייבורי ועד החנות השכונתית הקרובה לביתכם. בעבר היה לא מעט יבוא מקביל, אך בשנים האחרונות סאני חולשת על נקודות המכירה הפרטיות באופן דומיננטי – וכיום אפשר למצוא גם קופונים שהיא מציעה ועוד.

המועדון שמקימה הרשת יהיה רלבנטי כמובן רק לחנויות שלה עצמה.

Suny 360 – אחריות מורחבת לשנה של סמסונג. האם משתלם?

אחת הדרכים שבהן סאני מייצרת מחויבות אצל הצרכנים היא באמצעות תוכנית סאני 360 – תוכנית  אחריות מורחבת לשנה.

כאשר לקוח רוכש מכשיר יקר כמו גלקסי S9 למשל, תיקון המסך במקרה של נפילת המכשיר צפוי לעלות לו סכום שהוא כמעט מחצית ממחיר המכשיר עצמו.

לכן, אין פלא שצרכנים לא מעטים בוחרים לרכוש את תוכנית suny 360 – תוכנית האחריות המורחבת של סמסונג.

האם משתלם לקנות אחריות מורחבת? זה כמובן תלוי בשאלה אם ריסקתם את המכשיר שלכם באותה שנה שבה האחריות בתוקף…

נניח שאתם רוכשים סמסונג גלקסי חדש ומשלמים על האחריות במזומן.

במקרה כזה תשלמו במקום 600 שקל, אבל הסכום הזה לא יכסה את כל עלות התיקון בעת הצורך. קיימת השתתפות עצמית של 500 שקל על תיקון תצוגה או כרטיס ראשי – כך שההוצאה שלכם על תיקון מגיעה במקרה כזה ל-1,100 שקל. המחיר הזה נמוך יותר ממחיר מלא של תיקון המסך, שמגיע ל-1,500 שקל בקלות, אבל אתם כמובן לוקחים את הסיכון שבכלל לא תנצלו את האחריות.

האחריות אגב, כוללת עוד כמה הבטחות, כמו התחייבות לתקן את המכשיר רק בחלפים מקוריים של סמסונג, הנחה של 15% על אביזרים בחנויות, השתתפות עצמית מוזלת במקרה של גניבה / אובדן וכו'.

לדברי פרי, חלק גדול מהצרכנים רוכשים את תוכנית האחריות סאני 360. לדבריו, ברשת גם קיבלו החלטה שבכל חנות תהיה מעבדה במקום, כשהרעיון ברור – לא לתת ללקוחות שום סיבה לחפש פתרונות במקום אחר, לא כשהם רוצים לרכוש מכשיר ולא כשהם רוצים לתקן אותו.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות