Amazon Prime Video זמין מעתה ללקוחות פרטנר TV דרך הממיר

פרטנר TV תאפשר גישה לאמזון פריים וידאו (Amazon Prime Video) דרך הממיר

כמה עולה שירות הטלוויזיה אמזון פריים וידאו (Amazon Prime Video) למנויי פרטנר TV? כשקוראים בין השורות את הודעת החברה, אפשר להבין שההסכם שנחתם יעניק הטבה למספר חודשים

אמזון פריים וידאו (Amazon Prime Video)
אמזון פריים וידאו בפרטנר TV
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מנויי פרטנר TV מתבשרים על עוד שירות וידאו שתהיה להם נגישות אליו – בנוסף לנטפליקס.

פרטנר חתמה על הסכם עם אמזון פריים וידאו (Amazon prime video), מה שהופך אותה לשירות הטלוויזיה הראשון והיחיד בישראל שמציע את אפליקציית Amazon Video Prime על גבי הממיר. יותר מזה, הממיר של פרטנר TV הוא ממיר האנדרואיד טיוי הראשון בעולם שניתן לצפות בו באמזון פריים וידאו.


נכון לעכשיו, עלות השירות היא 3 דולר לחודש בחצי השנה הראשונה ו-6 דולר לחודש לאחר מכן, אך פרטי ההסכם בין פרטנר לאמזון טרם נחשפו במלואם , והציפייה היא שבדומה לשיתוף הפעולה של פרטנר עם נטפליקס, גם במקרה הזה נשמע בקרוב על איזושהי הטבה שיקבלו לקוחות פרטנר TV עלשימוש באמזון פריים וידאו.



אמזון פריים וידאו נכנס לארץ כבר לפני כשנה, אך החשיפה אליו לא הייתה גבוהה.
כעת נראה שהחשיפה תגדל, במיוחד אם מסתכלים על תהליך הכניסה של נטפליקס לארץ – אשר קודם הוכרז השת"פ בינה לבין פרטנר TV ורק לאחר מכן היא הודיעה על לוקאליזציה של השירות.
אמזון פריים וידאו מציע מגוון רחב של תכנים, כולל סדרות מקוריות של אמזון פריים וידאו, בהן הסדרה The Marvelous Mrs. Maisel זוכת פרס ה-Golden Globe, הסדרה עטורת השבחים The Man in the High Castle, The Grand Tour הזוכה להצלחה ברחבי העולם, Sneaky Pete ועוד, וסדרות וסרטים איכותיים נוספים המתווספים לשירות כל הזמן.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות