מבצע של הוט מובייל - חבילת הכול כלול עם 70 ג'יגה ב-24 שקל. התחרות מתחממת

מבצע של הוט מובייל – חבילת הכול כלול עם 70 ג'יגה ב-24 שקל. התחרות מתחממת

מה משתלם יותר? 24 שקל ל-70 ג'יגה בהוט מובייל, 29 שקל בחודש ל-100 ג'יגה ב-012 מובייל או 29 שקל לחבילה ללא הגבלה בגולן טלקום? על כך נאמר, צרות של עשירים. כל הפרטים – בכתבה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רק לפני כמה ימים פרסמתי כאן כתבה על ההצעות הנדיבות של חברות הסלולר שנכנסו לגל של מבצעי 29 שקל לחודש: 012 מובייל מציעה חבילת הכול כלול ו-100 ג'יגה גלישה; גולן טלקום מציעה חבילת הכול כלול עם גלישה ללא הגבלה גם חברת 019 מובייל לחבילת הכול כלול וגלישה ללא הגבלה.

היה ברור שהוט מובייל לא תוכל לעמוד בחיבוק ידיים, וכך אכן קרה.

הוט מובייל יצאה במבצע שבו היא מורידה את הרף אל מתחת ל-25 שקל בחודש – כשהמבצע יתקיים במשך שבוע בלבד: חבילת הכול כלול עם 70 ג'יגה גלישה ב-24 שקל לחודש, למשך שנה. כעבור השנה המחיר עולה ל-100 שקל בחודש.

החבילה כוללת עוד הטבות – כמו 300 דקות דקות שיחה לחו"ל ליעדים נבחרים ומנוי להוטנט (Hotnet) ב-10 שקלים בחודש.

יש לציין כי הוט מובייל התרגלה להוביל בגיוס הלקוחות בשנים האחרונות, במיוחד מאז היחלשותה של גולן טלקום – אשר עמדה למכירה במשך תקופה ארוכה.


החבילה הנוכחית תקפה גם ללקוחות חדשים ולגם ללקוחות קיימים, שיכולים לעבור אליה באמצעות האפליקציה או במוקדי השירות. המעבר באמצעות האפליקציה הוא ללא עלות, ואילו מעבר באתר או במוקד שירות פיזי כרוך בתשלום של 29 שקל (יותר יקר מהחבילה עצמה).

חשוב לציין כי החבילות של גולן טלקום ושל 012 אמנם מציכות נפח גלישה גבוה יותר (ללא הגבלה או 100 ג'יגה, בהתאמה) – אך בפועל זה ממש לא משנה כי אין כמעט שום צרכן שבאמת מגיע להיקף גלישה של 70 ג'יגה בחודש. לכן, החבילה של הוט מובייל בעצם משתלמת יותר. משפחה של 5 נפשות, למשל, תשלם באופן הזה 100 שקל לחודש בלבד.

קראו עוד כותרות בפואנטה:

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות