טייץ של חברת Lupop: מחטב, עם כיסים ושל חברה ישראלית

טייץ של חברת Lupop: מחטב, עם כיסים ושל חברה ישראלית

תודו שטייץ עם כיסים זה רעיון מעולה, במיוחד אם אתם רצים ריצות ארוכות וזקוקים לג'ל אנרגיה, ועל אחת כמה וכמה אם מדובר במוצר איכותי. אז זה מה שמציעים בחברת LUPOP

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מאת: יעל הראל, סטודיו ShapeIt

אם בעבר אנשים לבשו טרנינג פשוט לאימון, בשנים האחרונות הולכת ומתחזקת המגמה של בגדי אימון אופנתיים, שמהווים במידה מסוימת גם סמל סטטוס.

לכולם חשוב להיראות טוב באימון, והמתאמנים מגיעים לבושים בבגדים מחמיאים ואופנתיים. כולם רוצים ללבוש בגד ספורט נעים, מאוורר ונוח, שמיועד לאימון, ולא את חולצת סיום המסלול שלהם בצבא…

למגמה הזאת הצטרפה מגמה נוספת – בגדי האימון נעשים יותר ויותר מתקדמים מבחינה טכנולוגית. התחרות בין יצרניות בגדי הספורט המקצועיים מבוססת לא רק על העיצוב, אלא גם על הטכנולוגיות שכל חברה מיישמת בפירטי הלבוש שהיא מייצרת: טכנולוגיות קירור, בדים מיוחדים התורמים לחיטוב, שילוב של מספר סוגי בדים ושילוב של בדי רשת.

חברה שכדאי להכיר היא החברה הישראלית Lupop, המתמחה בטייצים בלבד ומספקת חלופה אופנתית למותגים הבינלאומיים היקרים, כאשר היא מציעה טכנולוגיה המותאמת לאקלים הישראלי במחירים נגישים ושליחות עד הבית. המחיר אינו נמוך – אך במושגים של בגדי אימון מקצועיים, הם נחשבים יחסית שפויים.

כל הטייצים מתאימים לכל סוגי האימון – סטודיו, יוגה, ריצה ואימון פונקציונלי – והיתרון הגדול והלא שגרתי שלהם הוא כיסים! כך, אפשר לצאת לאימון ולהכניס לכיס מפתח או אפילו ג'ל אנרגיה.

הקולקציה כוללת 3 קטגוריות ו-20 דגמים (אורך מלא, 3/4 ו-7/8). הדגמים מאופיינים בקווים גיאומטריים וחיתוכי בד מחמיאים לגוף. הבדים אווריריים ומשולבות בהן רשתות שיוצרות משחקי שקיפויות. העיצוב היפה והאופנתי בהחלט מאפשר גם שימוש יומיומי ולא רק שימוש באימוני ספורט.

דבר הנסיינית על טייץ Lupop: טייץ מצוין לכל סוג של אימון

התאמנתי עם הטייץ באימונים שונים: פעילות אירובית מייזעת, אימון TRX (גם בסטודיו וגם outdoor), אימון תחנות ולאחריו אימון גמישות. הטייץ היה נוח ומאוורר, והתאים לכל סוג אימון.

הטייץ עמד בהבטחה להיות מחטב ומחמיא, ושילוב הצבעים המגוון ויוצא הדופן גרר מחמאות רבות.

מומלץ מאוד להתנסות במותג, במיוחד לאור המחיר – בהשוואה לטייץ של אדידס או נייקי שעולה הרבה יותר ומספק תמורה דומה.

מחיר: 280 שקל.

ניתן להשיג באתר www.lupop.com. משלוח חינם, עד 5 ימי עסקים. יש אפשרות לאיסוף עצמי מרח' קהילת סלוניקי בתל אביב.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

נגישות