השבוע שהיה בפואנטה: שיאומי בהנחה, טיסות זולות, גלקסי נוט 9, מיניסו ועכברת...

השבוע שהיה בפואנטה: שיאומי בהנחה, טיסות זולות, גלקסי נוט 9, מיניסו ועכברת…

אין הרבה קשר בין רונאלדו לגלקסי NOTE 9, בין מיניסו ל-yes ובין עכברת לשיאומי – אבל על כולם יכולתם לקרוא כאן השבוע, וגם לקבל כמה טיפים לקראת החזרה לבית הספר

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עוד שבוע צרכני מגוון הסתיים לו והביא עמו חנויות חדשות לצד הוצאות ישנות.

החל מהשקת גלקסי NOTE 9, הרשת היפנית מיניסו והחנות הרשמית של שיאומי, דרך קסטרו שהכריזה על משלוחים מהירים מהאתר ועד מחלות כמו קדחת מערב הנילוס ועכברת… הרבה נושאים העסיקו אותנו השבוע.

לקראת החזרה לבית הספר פרסמנו כאן גם סקירה על תיק מוצלח של אקספלור וגם כמה טיפים שיסייעו להוציא קצת פחות על הילקוט ועל הציוד לבית הספר.

קבלו הצצה לכמה מהכתבות שאולי לא הספקתם לקרוא בימים האחרונים:

אילו הנחות מציעים בחנות הרשמית של שיאומי?

MI, החנות הרשמית של שיאומי בארץ, נפתחה בדיזנגוף סנטר. מדובר בחנות של היבואן הרשמי המילטון, וכדי להתחרות בחנות שיאומי שכבר נפתחה לפני מספר חודשים בתל אביב ומבוססת על יבוא מקביל, מציעים בה מבצעים משמעותיים על כמה מהמוצרים הפופולריים ומבטיחים גם מוצרים בלעדיים.

החל מהקורקינט החשמלי M365 ועד לסמארטפון הפופולרי של שיאומי redme note 5 – היכנסו לכתבה וקבלו פרטים על החנות של שיאומי >

סמסונג השיקה את גלקסי נוט 9 (NOTE 9) – המחיר יישמע לכם מוכר

לפני כשנה, כשאפל הכריזה על אייפון X במחיר של כ-1,000 דולר (לפני מסים), רבים הרימו גבה. כעת גם סמסונג מציעה מכשיר בסכום זה – ואף גבוה ממנו. גלקסי נוט 9 שהושק לפני מספר ימים מגיע בשתי גרסאות, האחת של 256 ג'יגה והשנייה של 512 ג'יגה (כך שאפשר להשיג נפח אחסון של יותר מ1 טרה באמצעות כרטיס הרחבת זיכרון).

היכנסו לכתבה וקראו מה עוד מציע גלקסי NOTE 9 במחיר הזה >

רשת מיניסו פתחה חנות ראשונה. משתלם?

הרשת היפנית מיניסו (MINISO) פתחה את החנות הראשונה מתוך כ-30 חנויות שהיא צפויה לפתוח בארץ, ומדפיה מלאים מוצרים שמחיריהם מתחילים ב-5 שקלים ומגיעים ל-150 שקל.

לפי המחירים, אפשר להבין שזו לא רשת סטוק קלאסית ושהתמהיל בה שונה ממה שמציעה רשת דייסו יפן (DAISO JAPAN) שנפתחה כאן לאחרונה.

אז מה תמצאו שם? פרטים בכתבה על פתיחת רשת מיניסו >

קדחת הנילוס המערבי ועכברת – אלה האזהרות הנוכחיות

כאילו לא הספיקה לנו בהלת העכברת (לפטוספירוזיס) של השבוע האחרון, השבוע קיבלנו אזהרה מטרידה נוספת, הפעם מהמשרד להגנת הסביבה: יתושים במקומות רבים בארץ זוהו כנושאי קדחת הנילוס המערבי.

מה התסמינים של שתי המחלות ואילו המלצות ניתנו לציבור? באילו נחלים משרד הבריאות ממליץ שלא לבקר בינתיים ובאילו נחלים התקבלו תוצאות חיוביות לעכברת?

פרטים בכתבה על התפשטות העכברת וקדחת מערב הנילוס.



גרים בבית משותף? ייתכן שכבר שנים אתם משלמים חשמל עבור yes

לאחרונה אושרה תביעה ייצוגית נגד חברת yes בגין התנהלות שישראלים רבים כלל לא היו מודעים לה: בבתים משותפים רבים, יס מתקינה מגברים כדי לשפר את קליטת הלוויין – ומי שמשלם על צריכת החשמל של המגברים האלה הם הדיירים, גם אלה שכלל לא מנויים של yes, באמצעות חשבון החשמל שמשלם ועד הבית.

פרטים נוספים בכתבה על הייצוגית שאושרה נגד yes >

עוד טיסות זולות מישראל

אם חשקה נפשכם לטוס ללונדון ואם אתם חושבים דווקא על בודפשט או סופיה – מגוון הטיסות הלואו קוסט מישראל שוב מתרחב, לאחר ההכרזה וויז אייר על עוד שתי טיסות מאילת והכרזתה של איזי ג'ט על עוד טיסה אל בירת אנגליה.

היכנס לכתבה לקבלת פרטים על הטיסות הזולות מישראל של וויז אייר ושל איזיג'ט >

קניות לבית הספר: אל תלכו לחנויות לפני שתקראו

את הקניות לבית הספר הורים רבים נוהגים לעשות כמעט על אוטומט. לוקחים את הילדים לרשת מסוימת, מכניסים לסלסלה מה שהם מבקשים ונפרדים מאלפי שקלים.

אז איך אפשר לצמצם הוצאות? קראו בכתבה על החזרה לבית הספר >

קסטרו משפרת את המשלוחים: תציע משלוח מהאתר מהיום למחר

כפי שפורסם בפואנטה לפני מספר שבועות, קסטרו נערכה בחודשים האחרונים לשינוי ולשיפור מדיניות המשלוחים של מהאתר. יש להניח שאחת הסיבות היא ההיערכות לקראת הגעת אמזון לארץ והתחרות העזה בענף האופנה.

היכנסו לכתבה המלאה לקריאת פרטים נוספים על המבצע בקסטרו ועל המשלוחים המהירים של קסטרו >

איפה תצפו ברונאלדו ובליגה האיטלקית? 

במסגרת המאבק על הצופים בין שירותי הטלוויזיה, ערוץ ONE2 ישודר ללא תוספת תשלום לפחות בחלקם…
הערוץ רכש את זכויות השידור של אחת הליגות המסקרנות בעולם – הליגה האיטלקית, שאליה הצטרף רונאלדו לאחרונה.

היכנסו לכתבה וקראו היכן תוכלו לראות את הגול הבא של רונאלדו בערוץ ONE2 >

סקירה: תיק ניתק (2 ב-1) של אקספלור

הרעיון של תיק ניתק מוכיח את עצמו שוב ושוב, וגם השנה מציע המותג אקספלור (EXPLORE) ילקוט 2 ב-1. הרעיון הוא ילקוט גדול עם 4 תאים שמשמש את התלמיד לבית הספר, אשר אותו אפשר לפצל לשני ילקוטים כאשר זקוקים לתיקים קטנים יותר (למשל לשימוש לחוג).

אז מה מייחד את הדגם של אקספלור השנה? פרטים בסקירה על תיק אקספלור >


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות