מעתה: הזמנת קרון שמור דרך אתר ואפליקציית רכבת ישראל , וגם מידע על העומס והמיקום

מעתה באתר רכבת ישראל: מידע על העומס, מועד הגעה והזמנת קרון שמור

אם אתם שונאים לעלות על רכבת צפופה, מעדיפים להזמין מקום בקרון שמור או שונאים לעמוד ברציף בלי לדעת איפה הרכבת שאתם מחכים לה – כעת אפשר לברר את כל אלה באתר ובאפליקציית רכבת ישראל

רכבת ישראל - הזמנת קרון שמור
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

נוסעי רכבת ישראל יכולים כעת לדעת בכל רגע נתון ניכן נמצאת הרכבת, מה מצב העומס ומתי תגיע הרכבת לרציף – זאת באמצעות אתר ואפליקציית הרכבת.

מדד העומס מושתת על נתונים סטטיסטיים שבועיים, ומנתח את המידע על עומסים לכל רכבת ורכבת ובהתאם לשעות, מוצא הנסיעה ויעדה. בעזרתו, יכולים כעת הנוסעים לבחור בצורה מושכלת באיזו רכבת יעדיפו לנסוע.

האפשרות לראות את מיקום הרכבת בזמן אמת רלבנטית גם לנוסעים ברכבת וגם למי שממתין לה. הנוסעים (במיוחד אלה שנרדמו במהלך הנסיעה או היו שקועים בסרט ולא עקבו אחרי התחנות) יכולים לדעת היכן הם וכמה תחנות נותרו להם, ואילו הממתינים ברציפים יכולים לדעת היכן נמצאת הרכבת שלה הם מחכים.

הזמנת מקום בקרון שמור דרך אפליקציית רכבת ישראל

כאמור, במסגרת הרחבת השירותים הדיגיטליים, כעת אפשר גם לבצע רכישה מקוונת של כרטיסים לקרון מקומות שמורים, המוגדר כ"קרון שקט". הרכישה מתאפשרת גם מבעוד מועד, לפני העלייה לרכבת, וגם בזמן הנסיעה עצמה, במידה והנוסע החליט לשדרג את נסיעתו. רכישה זו אינה מחייבת כרטיס רב קו.



ברכבת ישראל מדווחים על קרוב למיליון גולשים שנכנסים לאתר רכבת ישראל או לאפליקציית הרכבת. בין השירותים הקיימים כיום -רכישת כרטיסי נסיעה און ליין באמצעות רב קו; אפשרות לראות זמן הגעה מדויק לרציף ולהתעדכן בזמן אמת במידה וישנם עיכובים; קבלת מידע על שירותים בתחנות הרכבת ובסביבה הקרובה אליה; שירות תחנה מעוררת המפעיל התראה בעת הגעת הרכבת לתחנה המבוקשת, מסלולי טיול בקרבת תחנות רכבת ועוד.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות