יש לכם טלוויזיה סמסונג או LG? כך תוכלו לצפות במונדיאל באיכות 4K חינם

יש לכם טלוויזיה של סמסונג או LG? כך תוכלו לצפות במונדיאל באיכות 4K חינם

מונדיאל בטלוויזיית סמסוונג באיכות 4K
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

פעם רוב צופי הטלוויזיה לא ידעו מה זה 4K. היום יש הרבה יותר אנשים שמבינים, וגם מי שלא יודע, מבין באופן כללי שבאיכות 4K הוא יוכל לצפות אפילו בזיפים של מסי ורונאלדו במסגרת שידורי המונדיאל, לאור העובדה שמונדיאל 2018 הוא הראשון אשר מצולם כולו באיכות 4K UHD.

עד היום, כדי לצפות בשידורים באיכות 4K, נדרשו הצופים להחזיק בביתם ממיר של אחת מחברות הכבלים, הלוויין או ספקיות שירותי הטלוויזיה – מעבר לעובדה שדרושה להם כמובן טלוויזיה באיכות 4K.

אתמול סמסונג הודיעה על בשורה משמחת לבעלי טלוויזיות סמסונג 4K: החברה מאפשרת להוריד את אפליקציית כאן (תאגיד השידור הציבורי), כך שלמעשה אותם צרכנים יוכלו לצפות במונדיאל באיכות 4K ללא עלות כספית.

לא חלפה יממה, וכעת גם LG מפרסמת הודעה דומה, שלפיה LG ישראל וחברת Woo Media שיתפו פעולה כך שאפליקציית "כאן" זמינה לצפייה בטלוויזיות החכמות של LG.

במילים אחרות, בעלי טלוויזיות סמסונג ו-LG יוכלו לצפות במונדיאל באיכות 4K, לא משנה באיזו חברה הם (הוט, yes, סלקום TV וכו').
אפליקציית כאן זמינה בטלוויזיות חכמות של סמסונג משנים 2015, 2016, 2017 ו-2018 עם מערכת הפעלה Tizen. להתחברות תקינה לשידורים, מומלץ להצטייד ברוחב פס של Mbps20 מגה-ביט (לשנייה) לפחות.

לגבי טלוויזיות LG, אפליקציית כאן זמינה דרך החנות של LG Content Store. הורדת האפליקציה אפשרית החל מדגמי 2016 אשר כוללים את הממשק webOS 3.0 ומעלה.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות