גולן טלקום מתחילה להציע חבילת פרי פייד (תשלום מראש) רחבה במחיר נמוך

גולן טלקום מתחילה להציע חבילת פרי פייד (תשלום מראש) רחבה במחיר נמוך

גולן טלקום מעוניינת בנתח מהשוק, שמגלגל 350-400 מיליון שקל בשנה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אמנם רוב הצרכנים אינם רוכשים חבילות סלולר בשיטת התשלום מראש (חבילות פרי-פייד Pre Paid), אבל יש קהל, כמו עובדים זרים ומהגרים למשל, שזקוק לשיטת התשלום מראש משום שאין לו אמצעי תשלום קבוע או חשבון בנק.

היום הכריזה גולן טלקום כי היא נכנסת לשוק הפרי-פייד, והמחיר שהיא מציעה נמוך בהשוואה לרוב החברות האחרות: חודשיים של שיחות וסמס ללא הגבלה ו-18 ג'יגה גלישה ב 45 ₪.

לא במקרה גולן נכנסת לשוק הזה. גיל שרון, יו"ר ומנכ"ל גולן טלקום, אמר היום כי שוק הפרי-פייד נאמד בכ-350-400 מיליון ש"ח בשנה, כך שברור מדוע החברה מעוניינת לקחת לעצמה נתח מהעוגה.

בגולן טלקום כינו את המהלך כ"מהפכה" ו"טלטלה", ומיתגו את פעילות התשלום מראש תחת השם GOLANtalk.

בהודעה לעיתונות שהחברה פרסמה, נכתב שהחבילות של החברות המתחרות עולות 50-100 שקל. מי שהגיבה בחריפות להודעת גולן טלקום היא חברת רמי לוי תקשורת – שלפני כמה ימים פורסם כי היא נמצאת במגעים למיזוג עם גולן טלקום. ברמי לוי תקשורת מציעים גם כן חבילות פרי-פייד, במספר נפחים. חבילת פרי פייד של 20 ג'יגה גלישה עולה ברמי לוי 50 שקל.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

 

 



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות