קידום ופרסום אתרים באינטרנט

קידום ופרסום אתרים באינטרנט

בעידן המודרני, עסק שרוצה לצמוח חייב לדאוג לשירותי קידום ופרסום אתרים באינטרנט. זאת, לא רק כדי שיידעו על קיומו, אלא כדי להתמודד עם מתחרים שכן משתמשים בכלים הללו. איך עושים את זה? הנה חלק מהתורה על קצה המזלג

LEOS קידום ופרסום באינטרנט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

הרבה מים זרמו בנהר מאז ראשית ימי הגלישה באינטרנט ועד ימינו, והיום אין כמעט אדם שאינו יודע לפתוח דפדפן של כרום ולהקליד כמה מילות חיפוש בגוגל. האינטרנט מאפשר לנו גישה מהירה לכל תחום מצד אחד, ומצד שני הוא מציף אותנו במידע רב ולעתים גם בלתי רלוונטי.

ריבוי המידע הזה מהווה אתגר לכל בעלי האתרים המעוניינים לפרסם את העסק שלהם, ולא פעם הם נאלצים להיאבק על הזכות להופיע בתוצאות הראשונות של גוגל.

קידום ופרסום אתרים באינטרנט – אז איך עושים את זה?

מקדמי אתרים מקצועיים משתמשים בדרכים שונות במטרה לקדם את האתרים של לקוחותיהם:

  • קידום ממומן בגוגל – בשיטת קידום זו משתמשים כאשר מעוניינים להביא את האתר לתוצאות הראשונות במהירות, ולא רק אתר אלא גם עמודי נחיתה או הודעות פרסומיות. מקדם אתרים המכיר את דרכי הקידום בגוגל, מתאים את המודעה של הלקוח שלו מבחינת מילות מפתח, נוסח המודעה ואף עיצוב. כמו כן, בגוגל גובים תשלום על כל הקלקה שמבצע הגולש.
  • ניוזלטר – זוהי מבין השיטות הוותיקות יותר הקיימות בתחום הפרסום. המידעון מועבר בדרך כלל לרשימת תפוצה סגורה במייל. על פי רוב, מדובר ברשימה של אנשים אשר בחרו להצטרף לשיות ולקבל מידע. רצוי שהמידעון יהיה מעוצב, מעניין וייחודי במטרה לעודד את הקוראים להתעניין במוצרים או בשירותים שמציעה החברה.
  • פרסום בפייסבוק – הרשת החברתית הגדולה מציעה פרסום ממומן לעסקים. הבוחר לפרסם בפייסבוק נהנה מיתרונות רבים: פרסום זול יחסית לשיטות פרסום אחרות, פרסום המותאם לקהל היעד, חשיפה גדולה ודו"ח ביצועים לגבי מודעות פרסום המאפשרות למנהלי העמוד העסקי לדעת כמה אנשים נחשפו למודעה וכמה אהבו אותה.
  • פרסום באינסטגרם וביוטיוב – בעקבות הגידול בשימוש באינסטגרם וביוטיוב כיום חברות קידום רבות משתמשות בפלטפורמות האלה כדי להגיע ליותר גולשים.

הפרסום שמביא תוצאות לטווח הארוך

קידום וגם פרסום בגוגל מתייחסים גם לשיטת הקידום האורגני. קידום זה איטי יותר מהשיטות האחרות, ולא אחת מדובר בעבודת קידום סיזיפית אשר מביאה תוצאות רק לאחר חודשים ואף יותר. למרות זאת, לקידום האורגני מספר יתרונות משמעותיים.

ראשית, במסגרת הקידום האורגני בונה בעל העסק אתר תדמיתי מושקע אשר יכול לייצג אותו בכבוד. באתר זה ניתן למקם תמונות ותכנים המתארים את פעילות העסק.

זו ההזדמנות של בעל העסק להרחיב על פעילותו באתר ולכתוב תכנים איכותיים שיספקו ערך מוסף לגולשים. אתר מעוצב הכולל תכנים ענייניים, סרטוני תדמית ועיצוב טוב ימשוך אליו יותר גולשים איכותיים ויעודד אותם לבצע פעולות. אתר כזה יביא לידים איכותיים יותר. ולבסוף, גם כשאין בו צורך, תמיד אפשר למכור אתר מעוצב ואיכותי ולקבל תמורתו סכום נכבד.

כבר לא צריך לקדם לבד!

יש לכם עסק אבל אינכם מקבלים פניות איכותיות כפי שציפיתם? אצל חברת קידום אתרים ושיווק באינטרנט לאוס מדיה ואינטראקטיב ידאגו לקדם אתכם לתוצאות הראשונות בגוגל באמצעות שלל דרכי הפרסום העומדות לרשותם.

לפעמים כל מה שאתם צריכים הוא דעה ועבודה של מקצוענים.

פנו עוד היום דרך האתר או באמצעות מספר הטלפון 04-8455445 והם ישמחו לענות על כל שאלה.

תגובות: 0

נגישות