לאכול גלידה בלי רגשות אשם? בדקנו מה מכילות גלידות גודיז Goodiz של שטראוס

טעמנו את גודיז (Goodiz): גלידת שמנת מופחתת שומן וקלוריות מבית שטראוס

שטראוס השיקה קטגוריה חדשה של גלידות – מצד אחד הן לא גלידות דיאט ולא גלידות סורבה אלא גלידות שמנת, ומצד שני הן מופחתות סוכר וקלוריות. האם הן מצליחות להיות טעימות, אילו רכיבים יש בהן והאם תהיו מוכנים לשלם עליהן מחיר גבוה משמעותית ממחיר גלידה רגילה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

יש מעט מאוד אנשים שלא אוהבים גלידה, אבל יש לא מעט אנשים שנמנעים מגלידה מטעמים של שמירה על המשקל. לכן, אין פלא שצומחת לה קטגוריה חדשה של גלידות – כאלה שהן לא סורבה או גלידות דיאט וגם לא גלידות עתירות שומן, אלא גלידה מופחתת סוכר. למעשה, לא רק סוכר… מדובר בגלידות שמנת מופחתות שומן וקלוריות.

גלידות שטראוס מקבוצת יוניליוור השיקה לאחרונה את המותג גודיז Goodiz: מותג גלידות חדש ומקורי שפותח בישראל וכולל 4 גלידות בטעמים שונים ובמרקם קרמי. ארבעת הטעמים הם: 

  • וניל תות שדה: כ-300 קלוריות לקופסה.
  • שוקולד מריר ושקדים: כ-400 קלוריות לקופסה.
  • וניל עוגיות: כ-400 קלוריות לקופסה.
  • שוקולד צ'יפ: כ-400 קלוריות לקופסה.

מספר הקלוריות לכל הקופסה, בכל אחד מ-4 הטעמים, מצוין בבולטות בחזית האריזה והוא מהווה חלק מעיצובה, כדי לשדר לצרכנים שמדובר כאן בפינוק מותר.



מה כן מכילות גלידות גודיז?

בגלידת Goodiz בטעם שוקולד מריר עם שקדים הרכיבים הם מים, מוצקי חלב, ממתיקים (אריתריטול, גליקוזידים של סטיביול מצמח הסטיביה), שברי שקדים, אבקת קקאו, סוכר, סיבים תזונתיים, שוקולד מריר, חמאה, מתחלב, מייצבים (E-410, E-412, E-407), חומר מסמיך (גליצרול).

גלידת גודיז בטעם וניל עם ריפל המכיל תות שדה מכילה מים, מחית תות שדה (16%), ממתיקים (אריתריטול, גליקוזידים של סטיביול מצמח הסטיביה), סיבים תזונתיים, מוצקי קקאו, סוכר, סירופ גלוקוזה, חמאה, צבעי מאכל  טבעיים, מתחלב (E-471), מייצבים (E-410, E-412, E-466, E-407), חומר מסמיך (גליצרול), חומצת מאכל (חומצת לימון), חומרי טעם וריח.

טעמן של כל ארבע הגלידות מצוין, ואפשר לומר לזכותן של שטראוס ויונילוור שהן הצליחו לספק לצרכנים מרקם עשיר וגלידה ללא טעם לוואי שעלול היה ללוות מוצר שמתבסס בין היתר על ממתיקים.

גודיז: מחיר גבוה ביחס לכמות

החיסרון בגלידת גודיז (Goodiz) הוא הכמות. כל אריזה מכילה רק 280 גרם, ואילו המחיר מזכיר יותר את מחיר הגלידות הגדולות של שטראוס שמכילות 1.33 ק"ג – מה שאומר שהמחיר ל-100 גרם גלידת גודיז יקר כמעט פי 7(!) מגלידת קרמיסימו.

מחיר גלידת גודיז, 280 גרם: כ-20 שקל (7.11 שקלים ל-100 גרם גלידה).

 מחיר גלידת קרמיסימו, 1.33 ליטר: כ-19 שקל (1.42 שקל ל-100 גרם גלידה).

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות