מי צריך את "חבר"? רמי לוי השיק את "המועדון", מועדון צרכנות פתוח ללא חסמי כניסה

מי צריך את "חבר"? רמי לוי השיק את "המועדון", מועדון צרכנות פתוח ללא חסמי כניסה

רמי לוי לא נח. אחרי רכישת קופיקס וגוד פארם ואחרי השקת "רמי לוי תיירות", כעת הוא משיק מועדון צרכנות ייחודי בנוף הישראלי – מועדון צרכנות פתוח מבוסס כרטיס אשראי של ישראכרט שמציע הנחות למופעים, כרטיסי קולנוע מוזלים, הטבות ברשת רמי לוי ואפילו חבילת סלולר בשקל לחודש

המועדון של רמי לוי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כרטיס לסרט בסינמה סיטי ב-19 שקל, הופעה של שלמה ארצי ב-175 שקל, פיצה האט משפחתית בכ-20 שקל וחבילת סלולר עם 8 ג'יגה גלישה בשקל אחד לחודש – אלה חלק מההטבות שמציע רמי לוי ב"מועדון", מועדון הצרכנות החדש שלו, שמתחרה במועדונים הגדולים והוותיקים "חבר", "טוב", ביחד בשבילך ועוד.

ההבדל הגדול בין המועדון של רמי לוי לכל שאר המועדונים הוא שאין צורך לעבוד בשום מקום עבודה מיוחד, לא צריך להיות חבר הסתדרות ולא צריך להיות גמלאי של שום גוף. שאר מועדוני הצרכנות הם מועדונים מגזריים, החל מ"חבר" שמיועד לאנשי קבע ועד "ביחד בשבילך" שמיועד לחברי הסתדרות.

התנאי להצטרפות הוא הנפקת כרטיס אשראי של רמי לוי, שהוא למעשה כרטיס של ישראכרט. הנפקת כרטיס אשראי כזה מהווה כמובן הצטרפות למועדון הלקוחות של רמי לוי שיווק השקמה, ומקנה הטבות כמו 5% הנחה על המותג הפרטי של של רמי לוי. בנוסף, חברות במועדון מקנה הנחות ב"רמי לוי תיירות" – המיזם שהשיק לוי לאחרונה עם הדקה ה-90 ומציע שירותי תיירות.

כרטיס האשראי עצמו כמובן אינו חינמי וכרוך בעלות חודשית קבועה של כ-20 שקל.



הטבת הצטרפות: 120 שקל לקניות או הלוואה ללא ריבית

עוד נדבך של "המועדון" הוא הלוואות. המצטרפים יכולים לבחור אם לקבל הלוואה של עד 5000 שקל ללא ריבית, או שובר לקניות ברמי לוי בסך 120 שקל בכפוף להפעלת הכרטיס ולאחר ביצוע עסקה/אות בסך 500 ₪ ומעלה במהלך 4 חודשים מיום הנפקת הכרטיס.

יש גם אותיות קטנות.

כך למשל, המבצעים המיועדים לחברי המועדון, תקפים רק בסניפים ולא באתר רמי לוי. בנוסף, ניתן לממש את שובר המתנה באתר האינטרנט של רמי לוי.

מי שבונה על הלוואה, צריך גם לדעת שההלוואה ניתנת על-ידי ישראכרט והיא רשאית לא לאשר אותה.

מקופיקס, דרך גוד פארם ועד רמי לוי תיירות

רמי לוי לא נח. בשנה החולפת הוא הספיק לרכוש את השליטה בקופיקס, להיכנס לתחום הטלוויזיה בשיתוף עם הוט, לרכוש מחצית ממניות הרשת הפארם המוזלת גוד פארם וגם להשיק את רמי לוי תיירות בשיתוף הדקה ה-90.

בדרך הוא לא שכח שהוא גם חברת תקשורת שצריכה להתחרות בחברות הסלולר, ולאחרונה השיק במסגרת זו חבילת סלולר ב-כ-20 שקל בחוד עם נפח גלישה גבוה.

כעת הוא נכנס ראש בראש לתחרות עם מועדוני הצרכנות הגדולים. עבור "המועדון" הושק אתר אינטרנט נפרד וכעת יש גם קמפיין בטלוויזיה.

כמה כרטיסי אשראי בן אדם צריך?

רק אתמול פרסמתי כאן בפואנטה כתבה על הקמת מועדון הלקוחות של פוקס ולאומי קארד, Dreamcard VIP, שמצטרף לתחרות העזה על ארנקם המתפוצץ של הישראלים.

שוק כרטיסי האשראי החוץ-בנקאיים רותח, ולא ברור כמה כרטיסי אשראי יכולים עוד הצרכנים להנפיק.

שימו לב כמה כרטיסים עתירי הבטחות הוצעו להם רק לאחרונה – כרטיס אשראי המועדון של רמי לוי וישראכרט, כרטיס המועדון של שופרסל וכאל וכרטיס המועדון דרים-קארד של פוקס ולאומי קארד.

אלה רק שלושה מבין שורה ארוכה של כרטיסים חוץ בנקאיים, שמבטיחים כל אחד בתורו הנחות. רוב הישראלים כבר הנפיקו עם השנים כרטיסי אשראי שמתבססים על מועדוני הצרכנות שהם משתייכים אליהם – אם מדובר ב"חבר" (ישראכרט), אם מדובר ב"ביחד בשבילך" (לאומי קארד) וכו'.

חשוב לזכור כי בסופו של דבר, ריבוי כרטיסי אשראי מביא את הצרכנים לריבוי הוצאות ולקושי לעקוב אחרי אותן הוצאות. בנוסף, יש לכרטיסי האשראי עלויות קבועות שאינן זניחות.

לכן, מומלץ לחשוב היטב לפני הנפקה של כרטיס מועדון חדש, מפתה ככל שיהיה.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 2

  1. ממליץ לכולם לבטל את כל כרטיסי האשראי ולהישאר עם אחד.
    כרטיס אשראי זה כמו בנק. לא הגיוני לנהל כל כך הרבה חשבונות בנק, נכון ? אז למה כרטיסי אשראי ?
    אל תתפזרו, זאת העצה שלי…

  2. אכן ,התנסיתי בהצטרפותי כחבר מועדון צרכנים ברמי לוי ,וחרף ההבטחות להנחות משמעותיות למצטרפים אתן לכם דוגמא : על קניה של 289 ש"ח ,קיבלתי הנחת מועדון של 1.09 שקל וככלל במעמד חתימתי על מסמכי ההצטרפות הובטח: -120 שקל לקניות ברשת רמי לוי על מוצרים שעליהם מותבע "רמי לוי " ובסך הכל התאכזבתי .
    עוד כרטיס של מועדון שמקנה מעט מאד ולא שונה משאר כרטיסי האשראי שכולנו נמחזיקים בארנקנו.

נגישות