הפיצה החדשה של פיצה האט היא בכלל כנאפה. טעמנו

הפיצה החדשה של פיצה האט היא בכלל כנאפה. טעמנו

פיצה כנאפה היא המצאה מקורית לחלוטין של פיצה האט. עד כמה היא דומה לכנאפה אמיתית ומה אמרו הטועמים של פואנטה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

ידוע שחדשנות היא כלי חשוב כדי לחזק מותג, להעצים אותו ולשמור עליו בשיח. חשיבה מחוץ לקופסה מייצרת חדשנות, וגם אם התוצאה עלולה להביא להרמת גבה, היא משיגה תמיד תוצאה מיידית של סקרנות. זה בדיוק מה שקרה לי עם הפיצה כנאפה של פיצה האט. רשת הפיצריות הבינלאומית שנוהגת להשיק לא מעט פיצות חדשות, יצאה לגמרי מהקופסה עם השקת כנאפפיצה – פיצה כנאפה. מה זה בעצם פיצה כנאפה? ה"פיצה" הזאת כמובן לא ממש דומה לפיצה מבחינת המרכיבים והטעם, אלא בצורה. והיא כמובן לא מלוחה, אלא מתוקה. היא נמכרת גם בפורמט משפחתי וגם כ"פיצה" אישית, והיא ייחודית לפיצה הטא פשוט כי היא הומצאה ע"י סמנכ״ל החברה גלעד ונטורה. ונטורה החל את דרכו בחברה כטבח באחד הסניפים, והחליט ליצור טעם חדש ופיצה חדשה. אחרי שההנהלה טעמה, הוחלט המתכון שלו נכנס לתפריט כמנת ספיישל.

>> אוהבים סקירות על מוצרים חדשים? עקבו אחרינו באינסטגרם >>

הבחירה בכנאפה לא מקרית. חברות גדולות מנסות לזהות מגמות, ואחת המגמות הבולטות בשנתיים האחרונות בישראל היא הפופולריות של הקינוח המתוק הזה. "הכנאפה הפך לאחד הקינוחים המבוקשים בישראל. פיצה האט זיהתה את הפוטנציאל הגלום במאכל המזרח תיכוני והחליטה לעשות לו גרסה משלה", אומרים ברשת. לדברי עדי וייס פרילינג, סמנכ"לית השיווק של הרשת: "פיצת כנאפה" הינה אדפטציה לקינוח המוכר, עם מתכון ייחודי לרשת", וכדאי לזכור שאכן מדובר באדפטציה למנה המקורית.

פיצה כנאפה – מה זה בכלל?

פיצה כנאפה היא למעשה פיצה מתוקה. היא מורכבת מתערובת גבינות ייחודית המונחות על הבצק העבה והעשיר של פיצה האט – כך שהיא לא ממש פיצה ולא ממש כנאפה…

מה חשבו עליה הטועמים במבחן הטעימה? 4 טועמים בגילאים שונים התכנסו כדי להתרשם. כולם אוהבים כנאפה, וכולם אוהבים פיצה. התגובה הייתה קצת מסויגת. מדובר בקינוח טעים, אבל מי שמצפה לטעמים הדומיננטיים של כנאפה, עם מובהקות של גבינת עיזים – לא ימצא אותה כאן. למה? פשוט כי אין גבינת עזים. הגבינות שמרכיבות את המנה הן מוצרלה, ריקוטה וגבינה צפתית. מעליהן פזורות שערות קדאיף. המתכון כולל גם מי סוכר. לכן, מי שמחפש את הניחוח של מי הוורדים או את טעם הפיסטוק המאפיינים בדרך כלל כנאפה, עשוי להתאכזב. כמובן שהמידע הז מופיע באתר, כך שהוא לא אמור להיות מופתע, פשוט כדאי לדעת למה לצפות.

בשורה התחתונה, כאמור, לא מדובר בכנאפה, מדובר בפיצה עם תערובת גבינות ואטריות קדאיף. המנה מקורית ומיוחדת, אבל כדאי לשדרג אותה קצת כדי לתת לה טעמים יותר מובהקים של כנאפה.

מחיר

כ-80 ש"ח למגש משפחתי, 35 ש"ח לפיצה אישית.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות