סקירה - LG G7 ThinQ: תצוגה מצוינת גם באור שמש ישיר

סקירה – LG G7 ThinQ: תצוגה מצוינת גם באור שמש ישיר

LG G7 ThinQ הוא מכשיר מהיר עם מסך מצוין וסאונד מפתיע. החברה שמה דגש על בינה מלאכותית לשיפור התמונות, אך גם בלי שימוש בתכונה הזאת – התמונות איכותיות. אם אתם מבלים הרבה בחוץ, התאורה האחורית שלו תחסוך לכם לא מעט עוגמת נפש. מה החסרונות?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חברת LG השיקה לאחרונה את סמארטפון הדגל שלה מסדרה G לשנה זו: LG G7 ThinQ.

מחיר ההשקה, יחסית לסמארטפון דגל, סביר – כפי שאפשר לראות בכתבה על מחירי LG G7 ThinQ שפורסמה בפואנטה.

המכשיר, כפי שפרסמנו בעת השקת LG G7 ThinQ, שם דגש על כמה נקודות מרכזיות: בינה מלאכותית, רמקול ייחודי ותצוגת מסך מצוינת גם במצב של שמש ישירה. בנוסף, ייאמר לזכות LG שהיא לא שינתה את שקע האוזניות ולא ויתרה עליו.

הנה הפרטים:

מסך

ל-LG G7 יש מסך צר וארוך בגודל 19.5:9 אינץ' (מעט צר יותר מ-LG G6 שגודלו היה 18:9).

הפורמט הזה הופך אותו לנוח מאוד לאחיזה, במיוחד עבור בעלי ידיים קטנות שסובלים ממכשירים גדולים ורחבים.

המסך מגיע ברזולוציה גבוהה של 1440 על 3120 פיקסלים ועוד שורת תכונות שמספקים לו איכות תמונה מצוינת, וגולת הכותרת של LG היא ביכולת התצוגה הטובה שלו במצב של אור שמש ישיר. כאשר המשתמש נמצא במצב שהוא באור שמש ישיר, הוא יכול לשלוט בהגדרות ולהעביר את המכשיר למצב שמאפשר צפייה בהירה וברורה במסך. זאת, בזכות תאורה אחורית של 1000nit.



יצוין שכאשר אני השתמשתי במכשיר במצב זה, הוא התחמם מאוד עד כדי אי נוחות לאחוז במכשיר.

אגב, כמו בסמארטפונים אחרים – במסך יש מגרעת. ניתן לבטל אותה.

יש מצב always on שמאפשר לראות על המסך את השעה, אחוז סוללה שנותר ועוד כמה התראות – גם כאשר המסך כבוי.

חומרה

למכשיר זיכרון עבודה של 4 ג'יגה והוא מגיע עם המעבד סנפדרגון 845 מהדור האחרון של קוואלקום.

בניגוד לסמסונג ולאפל, שמציעות כמה דגמים בכמה נפחים, כאן הצרכן יכול לבחור רק בדגם אחד עם נפח אחסון של 64 ג'יגה. קיימת אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס (עד 2 טרה).

סאונד

יתרון מעניין שמציעה LG בדגם G7 הוא ברמקול ייחודי. כאשר מניחים את המכשיר על משטח – הוא הופך לסוג של תיבת תהודה והמכשיר לפתע מפיק צליל עוצמתי.

מצלמה

למכשיר שתי מצלמות אחוריות של 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f1.6 ו-f1.9, כשהעדשה השנייה מאפשרת צילום רחב אשר משתמשים רבים ימצאו כמאוד שימושי, במיוחד בטיולים.

כאמור, אחד הדגשים של LG בדגם G7 הוא הבינה המלאכותית, והמשמעות היא שהמצלמה מזהה כל מיני מצבי צילום. כך, כאשר המשתמש נמצא בגינה למשך, המצלמה מזהה דשא, מזהה צבע ירוק ועוד, ובהתאם אמורה לשפר את התמונה. לא בטוח שרוב המשתמשים יחושו בהבדל מהותי בצילומים, אבל בבדיקה שלנו ראינו שאכן המצלמה זיהתה מצבים שונים.

עם זאת, בעת הצילום מרגישים מעין דיליי קטן – מה שלא מאפיין בדרך כלל מכשירי דגל עם מצלמות משוכללות.

קיים גם מצב לילה שמאפשר צילום גם בחושך מוחלט, שבו רוב מצלמות הסלולר פשוט לא מסוגלות להתמודד ומציגות מסך חשוך. כדי לצלם כך יש ללחוץ על הסמל הרלבנטי.

למצלמה הקדמית יש חיישן 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f1.9.  והיא מפיקה תמונות מוצלחות.

סרטוני הוידאו שמפיקה המצלמה מוצלחים וחדים.

סוללה

הסוללה מגיעה בהספק של 3.000 מיליאמפר/שעה, והיא מאפשרת עבודה למשך יום שלם בשימוש רגיל של וואטס אפ וכו'. כאשר הכוונה היא לא עד חצות אלא בערך עד 22:00 בלילה. מובן ששימוש אינטנסיבי במצלמה מקצר את משך העבודה שהסוללה מאפשרת.

בכל מקרה, קיימת טעינה מהירה כך שתשיגו כמעט 40% סוללה אחרי חצי שעה של טעינה). המכשיר לא מגיע עם מטען אלחוטי בערכה, אך הוא מאפשר טעינה אלחוטית.

מחיר LG G7 ThinQ

המחיר הרשמי הוא 3,000 שקל דרך היבואן הרשמי רונלייט ובאתר LG, אבל אפשר למצוא אותו כבר בפחות.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות