4 טיפים לשמירה על ריפוד לריהוט גן

4 טיפים לשמירה על ריפוד לריהוט גן

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

איך מסירים כתמים של קפה מבד ריפוד? מה עושים עם כתמים של שוקולד? איך שומרים על בדי הריפוד נקיים? שמירה על ריפוד לריהוט גן היא חיונית כדי ליהנות לאורך זמן מהריהוט שרכשתם.

ראשית,  חשוב לבחור מראש בדי ריפוד לריהוט גן שמתאימים לכביסה במכונת כביסה רגילה. בנוסף, כדאי לדעת מראש אילו בדי ריפוד מתאימים לשימוש חיצוני ואיך מסירים את הכתמים הקשים.

בחירה נכונה של בד ריפוד לריהוט גן היא הרבה יותר מבחירה בגוון או בטקסטורה המועדפים עליכם. בבואכם לבחור בדי ריפוד, חשוב, כאמור, לוודא כי הבד שמולכם אכן מתאים לשימוש חיצוני. בדי ריפוד באופן כללי הם בדים חזקים ועמידים, נ אך בדי ריפוד לריהוט גן הם בדים חזקים ועמידים עוד יותר. על בד הריפוד בפינת הישיבה בגינה לגלות עמידות בפני חודשים ארוכים של חום כבד עם אחוזי לחות גבוהים וגם חודשים של קור עז וגשמים.

איך שומרים על איכות הבד לאורך זמן?

כעת לאחר שהקפדתם לבחור בעבור ריהוט הגן שלכם בדי ריפוד עמידים שמתאימים לתנאי חוץ ולאקלים הישראלי, תתבקשו רק לעקוב אחר 4 הטיפים הבאים על מנת ליהנות מבד איכותי ומרשים למשך תקופה ארוכה.

הגנה על בדי ריפוד לריהוט גן מפני השמש

קרני השמש החזקות הן גורם מוביל לגרימת נזקים לבדי הריפוד. חשיפה לשמש גורמת לבלאי מהיר ושחיקה גם בבדי הריפוד האיכותיים ביותר. בכדי להגן על הבדים, להאט את דהיית הצבע ואת שחיקת הבד, כל שעליכם לעשות הוא להציב את פינת הישיבה באזור מוצל. התקנה של רשת צל או פרגולה מעל פינת הישיבה חיונית גם להגנה על הריהוט וגם להגנה על בני הבית. אפשרות נוספת תהיה כיסוי של פינת הישיבה בכיסוי מגן מתאים.

אחסון כריות הריפוד במקום מוצל

כולנו מסכימים שהכי נוח והכי הגיוני להשאיר את כריות הריפוד בפינת הישיבה בגינה. אך באותם ימים בהם פינת הישיבה אינה נמצאת בשימוש כדאי לטרוח לאחסן את הכריות בתוך הבית או בתוך המחסן. אחסון של הכריות במקום מוצל, קריר ויבש מגן על בדי הריפוד היפים שלכם ומאריך את תקופת השימוש בהם.

ניקוי קבוע של בדי ריפוד

ההחלטה לרכוש כריות ריפוד עם כיסויים ניתנים להסרה לטובת כביסה תתגלה כהחלטה נבונה. בדי ריפוד איכותיים כוללים כמעט תמיד שכבה דוחה כתמים המאפשרת הסרת כתמים קשים בקלות. כל שעליכם לעשות במקרה של כתם קפה, גלידה או לשלשת יונים הוא להסיר את הכיסוי של כרית הריפוד ולכבס אותו בהתאם להנחיות היצרן.

כביסה של כל בדי הריפוד הניתנים להסרה מומלצת אחת לחודש גם כאשר אין כתמים קשים או בולטים. הכביסה מרעננת את הבדים, מסירה אבק  וגורמת לבדי הריפוד להיראות כמו חדשים. עם סיום פעולת הכביסה כדאי לייבש את בדי הריפוד בחוץ במקום מוצל ולא באמצעות מייבש הכביסה.

הרחיקו את חיות המחמד מבדי הריפוד

הכלב והחתול האהובים הם בני משפחה לכל דבר, נעים יהיה להתכרבל יחד עמם בפינת הישיבה בגינה, אך לצערנו, מדובר בפעולה העלולה לגרום נזק בלתי הפיך לבדי הריפוד. הרגליים המלוכלכות של בעל החיים, הציפורניים, הפשפשים, חיות מחמד עלולות לקרוע ברגע את בד הריפוד ולשתול פשפשים ופרעושים עוקצים בין הכריות.

הציבו בעבור חיית המחמד פינת רביצה נוחה לצד פינת הישיבה שלכם ותוכלו כך לבלות יחד מבלי לחשוף את פינת הישיבה לנזקים. במקרים של חיות מחמד לא ממושמעות כדאי לכסות את פינת הישיבה כאשר היא אינה נמצאת בשימוש. כיסוי מגן מתאים לפינת הישיבה שלכם תוכלו למצוא באתר זולה פלוס עם אפשרות לרכישה מהירה אונליין.

באיזה צבע של ריפוד כדאי לבחור?

מגוון עשיר של צבעים וטקסטורות מאפשר לכל אחד למצוא משהו שהוא אוהב.

בדי ריפוד בצבע ירוק בהיר או כחול בהיר יוצרים אווירה של טבע. צבע לבן או אפור בהיר יביא עמו מראה יוקרתי ומרשים. בחירה בצבע אדום, צהוב או סגול מעידה על ראש צעיר. בדי ריפוד בעיצוב של פסים מסתירים היטב כתמים ומוסיפים סגנון לכל פינת ישיבה.

לפרטים נוספים ורכישה: בקרו באתר זולה פלוס המחודש

תגובות: 0

נגישות