חדש בדיוטי פרי: מגוון עצום של מוצרים ב-10 דולר. מה תמצאו שם?

חדש בדיוטי פרי: מגוון עצום של מוצרים ב-10 דולר. מה תמצאו שם?

מגוון השוקולדים, מוצרי הטיפוח, הבשמים ומיניאטורות האלכוהול שנמכרים בימים אלה בדיוטי פרי ב-10 דולר לפריט, לא משאירים אדישים אפילו את אלה שלא נוהגים לעבור שם בדרכם לחו"ל

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מוצרי איפור וטיפוח של לוריאל, ג'ייד, רבלון או לאוקסיטן לא נמכרים בדרך כלל ב-10 דולר. כך גם יין צרפתי או שוקולד של מקס ברנר…

אלא שמי שמגיע לנתב"ג בקרוב בדרכו לחופשה מעבר לים, יגלה שבקיץ הזה יזם הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון מהלך שיווקי נרחב של מגוון מוצרים ב-10 דולר, כלומר כ-36 שקל.

מה כוללת הרשימה? בתחום הקוסמטיקה אפשר למצוא מוצרים של מייבלין, סדרות איפור של רבלון, ג'ייד ולוריאל, לק ג'ל של ESSIE ושל OPI, מסיכות פנים של דרמה גלם, מוצרי ים המלח, מוצרים של נוטרוג'ינה, מברשות שיער מישל מרסייה ותכשירי הגנה מהשמש מיאמי ביץ'.

מי שמעדיף מתוקים ושוקולדים, ימצא פריטים של מקס ברנר, מילקה ומלטזרס.

באגף האלכוהול והמשקאות החריפים נמכרים ב-10 דולר יינות צרפתיים ומגוון מיניאטורות בפורמט של 4 יחידות ב-10 דולר.

השוואה מגלה שברוב המוצרים, המחיר של 10 דולר משקף הנחה לא מבוטלת בהשוואה למחיר של מוצרים מקבילים בארץ. הנה כמה דוגמאות:

ניוטרוג'ינה, ג'ל ניקוי לפנים HYDRO BOOST: נמכר בסופר פארם במחיר של 58 שקל (לבקבוק של 200 מ"ל), ואילו מחירו בדיוטי פרי 36 שקל.

קרם ידיים מחמאת שיאה של l'occitane (לאוקסיטן) 30 גרם: באתר של לאוקסיטן הוא נמכר ב-49 שקל, ובדיוטי פרי מחירו הוא 36 שקלים (10 דולר).

לק ג'ל של ESSIE: הלק נמכר בסופר-פארם ב-49 שקל, לעומת 36 שקל בדיוטי פרי.

אייליינר של רבלון: גם המוצר הזה נמכר במחיר גבוה יותר בסופר-פארם. כעת הוא נמכר במבצע בכ-50 שקל, ומחירו הקבוע בסופר-פארם הוא כ-60 שקל. כאמור, המחיר בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, כאמור, עומד על 10 דולר, שהם כ-36 שקל.

אריזת שוקולד לבן של מקס ברנר 150 גרם עולה באתר של מקס ברנר עצמו 49 שקל, ואילו בדיוטי פרי מחיר של 10 דולר משמעותו כ-36 שקל.

אגב, מחירם של המוצרים הללו לא הוזל במסגרת מבצע אלא נקבע כמחיר קבוע של 10 דולר, וחלקם משתתפים גם במבצעים של 3 מוצרים ב-24 דולר או מוצר שני ב-50% הנחה.

הישראלים מאמצים את שירות ההזמנה מהבית

בקיץ 2018 צפוי להישבר שיא במספר הנוסעים לחו"ל, ובדיוטי פרי נחושים להציע להם הצעות אטרקטיביות לא רק בהשוואה למחירים מעבר לים, אלא כמובן בהשוואה למחירים בארץ.

אם פעם קשה היה לבצע השוואה והלקוחות שהיו מגיעים לדיוטי פרי נאלצו לסמוך על הזיכרון שלהם כאשר החליטו אם הקנייה משתלמת, הרי שהיום המחירים שקופים באתר הדיוטי פרי.

בשנה שעברה הושק שירות ההזמנה מהבית של הדיוטי פרי, המאפשר לבצע הזמנות מהבית עד 12 שעות לפני הטיסה ולשלם בקופות ייעודיות בחנות. הרעיון הוא כמובן לא רק לאפשר להשוואת מחירים נוחה, אלא גם לחסוך את הזמן לפני הטיסה – במיוחד בתקופה כה עמוסה בשדה. אגב, מבצעי הדיוטי פרי והזמנה מהבית זמינים הן בחנות בטרמינל 1 והן בטרמינל 3.

מהם המוצרים הנמכרים ביותר בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי?

המדפים האהובים ביותר על הישראלים בדיוטי פרי הם מדפי השוקולדים, אבל ההעדפות לגבי השוקולדים משתנות בהדרגה.

בשנה האחרונה מורגש מעבר ממותגי השוקולד הפשוטים יותר למותגי פרימיום כמו גודייבה, רגוזה (Ragusa), נאוהאוס, באצ'י ומוצרי הפרימיום של שוקולד לינדור.

עם זאת, מותג השוקולד m&m ממשיך להוביל את טבלת המכירות ומתחם ה-m&m בחנות ממשיך להיות הפופולארי ביותר.

אז מהם המוצרים הנמכרים ביותר בדיויטי פרי? הנה הצצה למוצרים הנמכרים ביותר בקטגוריות השונות.

בקטגוריית השוקולד

  • m&m – אריזת 1 ק"ג
  • טובלרון
  • רגוזה (ragusa)

בקטגורית האיפור

    • מייק-אפ Double Wear – אסתי לאודר
    • מייק-אפ  Luminous Foundation – ארמני
    • מסקרה היפנוז – לנקום

בקטגוריית הטיפוח

  • Advance Night Repair – אסתי לאודר
  • מסכות פנים מסוגים שונים

בקטגוריית האלכוהול

  • וודקה: רוברטו קוואלי
  • וויסקי: Hibiki (וויסקי יפני)
  • וויסקי: Akasho (וויסקי יפני)
  • ג'ין הנדריקס

דיוטי פרי בישראל, וויסקי מיפן, ג'ין מאיטליה

בתחום האלכוהול, החידוש מגיע דווקא מכיוון מותגי הוויסקי היפניים. במהלך השנה יושקו בדיוטי פרי שלושה מותגי וויסקי יפנים.
בינתיים, מי שמעדיף ג'ין, ימצא בדיוטי פרי את המותג האיטלקי Ginarte – ג'ין פרימיום שהיצרנית מבדלת דווקא באמצעות אמנות. בכל פעם מוציאה החברה מהדורה מוגבלת שבה אמנים נבחרים מעטרים את הבקבוק, וכעת אפשר למצוא על הבקבוקים את העיצובים של לו ת'יסן ההולנדי.

אלכוהול ובשמים – 3 ב-120 דולר וב-99 דולר

מעבר למוצרים ב-10 דולר, נמשכים המבצעים שהדיוטי פרי כה מפורסם בהם. אפשר לשלב בישום ואלכוהול יחד ולרכוש 3 פריטים ב-99 דולר.

3 בשמים ב-120 דולר

בין המשתתפים במבצע: 1 מיליון של פאקו רבן, Montblanc Legend לגבר, The Scent של הוגו בוס, טומי הילפיגר, טומי גירל ועוד.

בשמים ב-99 דולר

החל מבריטני ספירס ובי דלישס של דונה קארן, ועד BLUE של ראלף לורן או Fifth Ave של אליזבת ארדן – יש לא מעט בשמים קלאסיים ופופולריים שנמכרים במסגרת המבצע של 3 ב-99 דולר (כ-360 שקל).

3 משקאות ב-99 דולר

בין המותגים: וודקה רוברטו קאוולי, וודקה בלוגה, ויסקי יפני אקאשי, ג'ק דניאלס דבש ועוד.

3 משקאות ב-120 דולר

בין המותגים: וויסקי גלנליווט, ויסקי יפני WHITE OAK, מוצרי המזקקה הישראלית מילק אנד האני, מרטל ועוד.

1 + 1

בין המותגים: מוליס אייריש קרים, ויסקי בטעמים Revel Stock, אוזו Arion, יין דלתון, יין רקנטי, יין תשבי ועוד.

תגובות: 0

נגישות