עכשיו גם לשופרסל יש מותג טיפוח פרטי וזול: sCOSMETICS. מה הוא מציע?

עכשיו גם לשופרסל יש מותג טיפוח פרטי וזול: sCOSMETICS. מה הוא מציע?

לא רק תחליף חלב לתינוקות שופרסל בייבי ולא רק מוצרי מזון – שופרסל מתרחבת עם המותג הפרטי גם לתחום הטיפוח. מחירי המוצרים נעים בין 10 ל-50 שקל לפריט, וכוללים סרום, קרם פנים ועוד. שאר הפרטים על sCOSMETICS – בכתבה

מוג הטיפוח sCOSMETICS של שופרסל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

החל מסבון פנים ועד קרם ידיים – אין צרכן או צרכנים שלא רוכשים מוצרי טיפוח מסוגים שונים, וכעת לקוחות שופרסל ימצאו על המדפים מוצרי טיפוח במחירים נמוכים של המותג sCOSMETICS – כחלק מהמותג הפרטי של שופרסל.

בין מוצרי הטיפוח שיושקו יהיו קרם פנים / קרם עיניים / סרום במחיר של כ-40-50 שקל לפריט; מוצרי ניקוי לפנים במחיר של כ-20-30 שקל וקרם גוף / קרם ידיים / קרם רגליים במחיר של כ-11-20 שקל.

מה זה sCOSMETICS?

מדובר במותג ספרדי שנמכר ברשתות בחו"ל, אחת מהם היא רשת Tesco, והבחירה של שופרסל במותג זה היא חלק מאסטרטגיה רחבה יותר של הרשת.


אחד ממנועי הצמיחה הגדולים ביותר של שופרסל הוא המותג הפרטי שלה. מנוע צמיחה אחר הוא רשת ניו פארם. כזכור, שופרסל רכשה את ניו פארם במטרה להתרחב גם אל תחום הפארם. כעת שני המנועים הללו משתלבים במהלך הזה של השקת מותג פרטי בתחום הטיפוח.
בישראל, לשופרסל תהיה בלעדיות על sCosmetics, והמוצרים יימכרו גם ברשת ניו-פארם, כאשר הם מתחרים עם מוצרי הטיפוח של המותגים המוכרים (לוריאל, קרליין ועוד ועוד).

כזכור וכפי שפורסם בפואנטה, גם רשת סופר-פארם שמה דגש על מותג פרטי בתחום הטיפוח. סופר-פארם השיקה את Milucca – מותג פרטי שהיא מתכננת לשווק גם באופן עצמאי מחוץ לסניפי הרשת, ומתאפיין במחירים נמוכים ומגוון רחב.

לפי נתוני סטורנקסט, גודל שוק טיפוח הפנים והגוף עומד על כ-60 מיליון ₪ בשנה, כך שההחלטה של שופרסל להרחיב את המותג הפרטי שלה לכיוון הזה היא מתבקשת – לאחר שנכנסה גם לקטגוריות אחרות שבהן בעבר לא הייתה לה דריסת רגל.

כזכור, לפני שנה וחצי שופרסל השיקה את תחליף החלב לתינוקות שופרסל בייבי עם מחיר נמוך באופן חריג, ולאורך השנים האחרונות היא נכנסה לקטגוריית החלב ומתחרה בתנובה, שטראוס, טרה ועוד.

לפני כשנה היא השיקה משקה קולה שמתחרה בקוקה קולה ונמכר גם הוא במחיר נמוך.

נראה שהרשת עוד לא אמרה את המילה האחרונה בתחום המותג הפרטי, ובמקביל היא מפתחת אפיקים נוספים, כמו פתיחת ערוצי שיווק לקמעונאים באמצעות הסופרמרקט cash & carry – שבו היא עצמה מוכרת לעסקים את כל המוצרים במחירים סיטונאיים.



היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

נגישות