הטרנד הבא? מועדון JAB מציע אימון עם כפפות איגרוף שמודדות כל תנועה שלכם - פואנטה

הטרנד הבא? מועדון JAB מציע אימון עם כפפות איגרוף שמודדות כל תנועה שלכם

לשעונים חכמים כבר התרגלנו, אבל הטכנולוגיה הלבישה היא הרבה יותר מזה. הצטרפנו לאימון במועדון JAB, וגילינו שכפפות אגרוף יכולות לדעת עלינו הרבה יותר ממה שאנחנו חושבים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מאת: יעל הראל, מאמנת כושר

עולם הדיגיטל הולך ונכנס לתחום הכושר – ולא רק באמצעות שעוני דופק או שעונים חכמים.

חידושים שנכנסים אל אימוני הכושר מאפשרים להעשיר את האימון הפיזי ולהתאים אותו לקצב המהיר שמחפשים המתאמנים ולדרישה למעקב אונליין.

השבוע ביקרנו באימון מהדור החדש – כזה שמשלב בין הטרנד החם של אימוני איגרוף לבין עולם הדיגיטל – במועדון JAB בגני תקווה.


להתאגרף עם חיישנים

טכנולוגיה לבישה כבר לא נשמעת כמו סינית מדוברת עבור רבים מהישראלים, אבל היא עדיין לא מאוד נפוצה. הכוונה היא למכשירים שמאפשרים מדידה וניטור של האימון, של הדופק ועוד.

אנחנו מכירים את זה בעיקר מכיוון שעוני הדופק, אבל במועדון JAB מציעים משהו אחר: אימוני קיקבוקס ואיגרוף שבהם המתאמנים יכולים לעקוב אחרי התקדמות האימון בזכות הכפפות שלהם.

למה הכוונה? המתאמנים לובשים כפפות עם חיישנים שקוראים את תנועות המתאמן ומקרינים את תוצאות האימון בשידור חי על מסכים.

שיטת האימון של JAB נחשבת פורצת דרך, והטכנולוגיה שהיא משלבת נקראת Hykso. יוגב שרעבי, הבעלים של JAB, הוא זה שהביא את Hykso לארץ. כאמור, האפליקציה מציגה את פלט האגרוף בזמן אמת ומודדת את ההתקדמות היומית, השבועית והחודשית, באמצעות החיישן הנמצא בכפפת האגרוף ועוקב אחרי תנועות הידיים. החיישן מזהה את מספר, סוג ומהירות האגרופים של המתאמן.

ככלל, איגרוף, או ליתר דיוק מועדוני אגרוף בוטיק (בדגש על פיטנס ולא ספארינג – קרבי), הוא טרנד עכשווי ומתפתח בתחום הכושר בעולם. ידוענים, שחקניות ודוגמניות, החל מג'סטין ביבר ועד האחיות חדיד, נסחפו  לשיטת האימון הזו, בעיקר בגלל שהיא מאוד מחטבת ותורמת להם לגזרה.

הרעיון לספק למתאמן משוב בזמן אמת הופך את האימון למאוד ומדרבן, ובשיעור שבו השתתפנו הרגשנו בהשפעת המשוב באופן מיידי. העובדה שהביצועים מוקרנים על מסך גורמת למתאמן לא לוותר ולתת יותר מעצמו.

בנוסף, אימון כזה לא מצריך קואורדינציה מאוד מפותחת. האגרופים והבעיטות הן תנועות פשוטות ורוב הזמן יש תבניות תנועה חוזרות על עצמן, כך שניתן פשוט להיכנס לקצב ולהשקיע באימפקט ובהעלאת הדופק, מבלי להסתבך בצעדים מורכבים.

שמחנו לראות מתאמנים בכל הרמות ומשני המינים, ואף בטווח גילאים מכובד: מבני נוער ועד לקהל מבוגר יותר.

בשורה התחתונה, מדובר באימון מאתגר ומהנה, מומלץ מאוד.

אגב, אחת הדרכים שבהן JAB צפוי להציע עוד יתרון של עולם הדיגיטל היא באמצעות אימון אינטאקטיבי עם מאמן וירטואלי. למה הכוונה? מאמן מחו"ל מעביר את האימון וירטואלית דרך אפליקציית המועדון, כך שהאימון יתקיים עם אנשים מכל רחבי העולם בזמן אמת.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות