הכירו את טופ פולישינג – השוואת מחירים בין חברות פוליש - פואנטה

הכירו את טופ פולישינג – השוואת מחירים בין חברות פוליש

למה להיכנס לכל אתר בנפרד כדי להתרשם מחברות פוליש, אם אפשר לבצע השוואה נוחה בין כל סוגי הפוליש באתר טופ פולישינג?

השוואת מחירים לחברות פוליש באתר אחד
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

יש משימות שאנחנו דוחים כל הזמן, ואז דוחים שוב. אחת מהן היא פוליש לרצפות. זה מתחיל בזה שאין לנו כוח לחפש חברה ולהתחיל להשוות מחירים, ונגמר בזה שבכל פעם שאנחנו מביטים ברצפות, אנחנו מתביישים במצב שאליו הגענו…

אבל חיפוש חברה טובה לביצוע פוליש נשמע הרבה יותר מאתגר ממה שזה, מאז שהחלה לפעול חברת טופ פולישינג שמאפשרת להשוות בין חברות פוליש ולאתר את החברה המתאימה והמשתלמת ביותר ללקוח.

למה בכלל צריך לעשות פוליש?

בדיוק כמו שעושים ניקיון חיצוני לחלונות המשרד, כמו שעושים טסט לרכב כל שנה וכמו שבודקים שמן ומים כל תקופה, כך גם המרצפות זקוקות לתחזוקה ולטיפול יסודי שיחזיר להן את הניצוץ והברק שהיה להן. אמנם אנו מטאטאים ושוטפים את הרצפה בתדירות גבוהה, אך כמו כל חומר אחר הקיים בטבע, גם חומר הגלם הזה מתיישן ומתבלה.



ריצוף דהוי ומוכתם מייצר תחושה של הזנחה ומקרין דלות, אבל קל מאוד לשנות את המראה המביך ולגרום למרצפות להיראות כאילו עכשיו קניתם אותן.

שלב אחר שלב בדרך לחברת פוליש טובה ואמינה

אז אחרי שהחלטתם שהגיע הזמן לפוליש, מומלץ כמובן לבצע השוואת מחירים בין חברות פוליש כדי לבחור בחברת פוליש שתדע לבצע את העבודה במקצועיות, במהירות ובעלות הוגנת.

כדי שלא תשברו את הראש ותתחילו לחפש באתרי אינטרנט שונים או לשמוע המלצות שלא בהכרח מתאימות לכם, קם פורטל טופ פולישינג – top-polish – מאגר חברות הפוליש והניקיון הגדול והמוביל בארץ.

בטופ פולישינג תמצאו מגוון שירותים מקצועיים והצעות מחיר אטרקטיביות במיוחד.

בין השירותים בטופ פולישינג אפשר למצוא פוליש ווקס, קריסטל, פוליש לדירה, ניקיון דירה, ליטוש מרצפות ועוד שלל שירותים מקצועיים.

הגולשים בטופ פולישינג מקבלים מספר הצעות מחיר במהירות. הם גם יכולים לעיין במחירון פוליש ובמחירון ניקיון המפורסמים באתר, וכך להבין מהם המחירים כיום בשוק.

יתרון נוסף הוא שהמידע המוצג באתר מקיף חברות בפריסה ארצית.

עריכת השוואת מחירים עם טופ פולישינג תעזור לכם "לא ליפול בפח" ולבחור את חברת פוליש טובה אמינה וזולה שתבצע עבורכם את עבודת הפוליש והניקיון על הצד הטוב ביותר.

טווח מחירי פוליש

בפורטל טופ פולישינג תמצאו מחירון פוליש אשר משתנה כמובן בין סוג הפוליש.

כך למשל, פוליש ווקס למדרגות יעלה בין 10 -18 ₪ למ"ר, ואילו הברקה קריסטלית תעלה בין 20 -32 למ"ר.

בנוסף, קיים מחירון ניקיון שבו תוכלו לקבל הערכת טווחי מחירים. לדוגמה, עבור ניקיון דירת 3 חדרים לאחר שיפוץ המחיר נע בין 1500 ל–3200 ₪ ואילו ניקיון דירה כולל פוליש ווקס לדירת 4 חדרים יעלה 1800–2600 ₪.

המחירים משתנים בהתאם לשטח הרצפה, סוג הפוליש או הניקיון וסוג הרצפה.


תגובות: 0

נגישות