השוואת מחירים בין קבלני שיפוצים – טופ שיפוצים - פואנטה

השוואת מחירים בין קבלני שיפוצים – טופ שיפוצים

אין מי שמתחיל שיפוץ לפני שאסף המלצות על קבלני שיפוצים ולאחר מכן השווה הצעות מחיר. אתר טופ שיפוצים מספק השוואה נוחה בין קבלני שיפוצים ושירותים שונים, ובנוסף מציג מחירון שיעשה לכם סדר

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

לא קל לבחור קבלן שיפוצים, לאור העובדה ששיפוץ כרוך גם בהוצאה גדולה וגם במאמץ לוגיסטי מורכב. שיפוץ טוב עושים עם קבלן שיפוצים או עם שיפוצניק מקצועי, אחראי ובעל ניסיון עשיר, שיידע לתת את המענה הטוב ביותר ובעלות הוגנת.

אחת הדרכים לאתר קבלן שיפוצים היא באמצעות אתר טופ שיפוצים. אתר טופ שיפוצים מביא בשורה חדשה ורעננה לענף השיפוצים, ומציע מאגר מגוון של שירותי שיפוצים. האתר מקל על תהליך התחקיר וסקר השוק, החל בהיבט האנושי ועד היכרות עם החומרים המומלצים, השיטות, טווחי מחירים הוגנים וכדומה.

בנוסף, אפשר למצוא בו פרטים על שיפוץ מטבחים, שיפוץ משרדים, עבודות צבע, קבלן שיפוצים, מחירון שיפוצים, שיפוצניק מקצועי, רצפים, צבעים וכדומה.


למה להיעזר בטופ שיפוצים?

כאמור, באתר טופ שיפוצים תמצאו מחירון שיפוצים שיעזור לכם לקבל טווח מחירים עדכני ואמיתי של השוק. כל מי שעשה שיפוץ יודע עד כמה קל להיסחף להצעות מחיר גבוהות ולהוצאות גבוהות מהמתוכנן, והמחירון ייתן לכם אינדקציה לגבי המחירים המקובלים. חשוב לזכור כי המחירים משתנים בין אזורי הארץ השונים, סוגי החומרים שמשתמשים בהם והיקף השיפוץ שנדרש.

בנוסף, אין חשש שתקבלו הצעות מקבלנים לא מנוסים ולא אמינים. באתר תמצאו קבלנים רשומים תחת סיווג 131 ברשם הקבלנים ומגוון נותני שירות כמו צבעים, רצפים וכדומה.

יתרון נוסף הוא הפריסה הארצית. הדבר חשוב משום שלעתים קרובות הנכס שאנחנו משפצים לא נמצא בעיר מגורינו. טופ שיפוצים מציג שירותים בכל רחבי הארץ.

מעבר לכל אלה, האתר מציע היצע שרותים שמקיף כמעט כל זווית הרלבנטית לשיפוץ:

  • עבודות צבע: צביעת תקרה, סיוד דירה, צביעת חדרי מדרגות, צביעת משרדים, צביעת חדרי אמבטיה ועוד.
  • שיפוץ דירה: פיצות דירות, שדרוג דירות קבלן ועוד.
  • עבודות שיפוצים שונות: שיפוץ מטבחים, שיפוץ אמבטיה, הנמכת תקרה, בניית בית פרטי ויחידות דיור, הרחבת מרפסת ועוד שירותי שיפוץ רבים.
  • ריצוף וחיפוי: חיפוי קירות חוץ, חיפוי בטון, עבודות טיח, ריצוץ מרפסת וגינה, חיפוי קירות בעץ ועוד.
  • שירותים נלווים כמו החלפת צנרת, השכרת פיגומים, יציקת בטון וכדומה.

איך עובד האתר?

השימוש בפורטל חינם וללא כל התחייבות. אין צורך להכניס פרטי כרטיס אשראי או להתחייב לקבלת הצעת מחיר מבין ההצעות שקיבלתם. במידה שהחלטתם שאתם מעוניינים לקבל הצעות מחיר, תוכלו להשאיר פרטים באתר או להתקשר אל מוקד השירות.

בשלב השני, נציג שירות ייצור איתכם קשר על מנת לקבל פרטים על השירות בו אתם מעוניינים, אזור מגורים ועד גורמים רלוונטיים כדי לגבש את הצעות המחיר מתאימות.

בשלב השלישי תקבלו שלוש הצעות מחיר זולות של קבלני ובעלי מקצוע מנוסים ומיומנים.

עכשיו הכדור אצלכם. לאחר שתשוו מחירים וכמובן תראו את העבודות של אותם קבלנים, תוכלו כמובן לבקש הנחות ולנסות להוזיל עלויות.

עוד כתבות בפואנטה:



תגובות: 0

נגישות