פינת קסטרו-זארה: מה יהיו המחירים ברשת האופנה Reserved שמגיעה לישראל?

פינת קסטרו-זארה: מה יהיו המחירים ברשת האופנה Reserved שמגיעה לישראל?

ההבטחה היא למחירים זהים לאירופה, כלומר, מחירים יחסית לא גבוהים שיתחרו בקסטרו, רנואר ורשתות האופנה האחרות. הנה כמה דוגמאות

חנות של רשת ריזרבד Reserved בברלין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בעוד שבוע ייפתח בקניון איילון ברמת גן סניף הראשון מתוך עשרות סניפים שצפויה לפתוח רשת האופנה הבינלאומית Reserved בכל רחבי הארץ. הסניף השני ייפתח בגבעתיים עוד במהלך שנת 2018.

מדובר באחד ממותגי האופנה המצליחים בעולם, אשר נוהג להצהיר על עצמו כבעל סגנון דומה לזה של זארה במחירים נמוכים יותר מזארה. מחירי המותג בישראל יהיו זהים למחירים באירופה ויהיו זולים ממחירי המותגים המתחרים.

הנה כמה דוגמאות:
שמלות, אוברולים ומכנסיים בכ-100 שקל; חולצות אריג – כ-90 שקל; חצאיות – כ-80 שקל; טישרטים – כ-40 שקל; ג'קטים – כ-200 שקל.

בשלב הראשון יוצע מגוון רחב של קולקציות אופנה ואקססוריז לנשים בשני הסניפים שייפתחו. בשנה הקרובה ייפתחו סניפים בירושלים, תל אביב וחיפה בגודל ממוצע של 1,500 מ"ר ויכללו אופנת גברים, נשים וילדים.

סה"כ מתכננת קבוצת H&O בעלת הזיכיון בישראל, לפתוח כ-30 סניפים עד 2022, בהשקעה של  כ 270 מיליון ₪.


האם מחירי קסטרו ורנואר יירדו?

מבחינת הצרכנים הישראלים, התחרות היא לא רק מול רשת זארה – שגם היא רשת בינלאומית – אלא מול רשתות האופנה הישראליות הגדולות, כמו קסטרו ורנואר. מחירים כמו אלה שהוזכרו לעיל, אפשר למצוא כיום ברשתות האופנה הישראליות בעיקר במכירות סוף עונה.
ענף האופנה בארץ נמצא במצב עדין מאוד לאור התחרות העזה מצד אתרים בינלאומיים שבהם הישראלים קונים אונליין, וכעת כאשר לתחרות הזאת נכנסת רשת עם מחירים שממוצבים כמחירים נגישים, ייתכן שנראה כאן ירידת מחירים בכל הענף האופנה.

מי זו בכלל רשת ריזרווד (RESERVED)?

ריזרווד היא רשת אופנה בינלאומית מקבוצת LPP, המחזיקה 1,800 סניפים ברחבי העולם ב-20 מדינות, בין היתר בערים כמו לונדון, ברלין, מוסקבה, ורשה, בוקרשט, פראג, בודפשט, בלגרד ועוד. אחד מסניפי הדגל שלה נםתח רק לאחרונה ברחוב אוקספורד בלונדון.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

הקבוצה, שמקורה בפולין, נסחרת בין 20 המניות המובילות בבורסת ורשה ומחזיקה בעוד ארבעה מותגי אופנה – Cropp, Mohito, House, Sinsay.

לפי הנתונים שפרסמה הקבוצה, מכירותיה ב -2017 הסתכמו בכ-7 מיליארד שקל והרווח הנקי עומד על כ-440 מיליון ₪. המרכז הלוגיסטי האוטומטי של הקבוצה אחראי להפצה של כ- 4 מיליון פריטים בשבוע.

לארץ מביאה את ריזרווד קבוצת H&O, המחזיקה גם בזיכיון למותגי התינוקות והילדים האמריקניים קארטרס ואושקוש. H&O גם זכתה במכרז של צה"ל לספק את הציוד למתגייסים במסגרת כרטיס הכוכבים.

המהלך הנוכחי של הקבוצה נועד לחזק אותה מול קבוצות האופנה הגדולות בארץ – קסטרו ופוקס. לדברי עמיר משה, מנכ"ל H&O, ההחלטה למכור בישראל במחירים זהים לאירופה היא החלטה אסטרטגית של H&O: "אנו מאמינים ש-LPP ו-RESERVED כמותג המוביל של הקבוצה יחוללו שינוי דרמטי בשוק האופנה הישראלי".


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות