חנות שלישית לדקטלון: מתי והיכן?

חנות שלישית לדקטלון: מתי והיכן?

לדקטלון יש סיבה טובה להיות מרוצה מהמכירות בישראל, והיא תפתח סניף שלישי שישרת את תושבי השרון

פתיחת חנות דקטלון בראשון לציון, אוגוסט 2017
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בדיוק לפני שנה התנפלו הקונים הישראלים על החנות הראשונה של רשת דקטלון, שנפתחה באזור הסינמה סיטי בראשון לציון. העובדה שתוך זמן קצר אזל המלאי בחנות מעידה כנראה שרשת דקטלון העולמית לא העריכה נכון את הצימאון שיש בקרב הצרכנים הישראלים לחנות שתמכור מוצרי ספורט איכותיים וזולים, אבל המסר כנראה הופנם.

לפני כחודש התבשרנו על כך שבקרוב תיפתח חנות שנייה של דקטלון – והפעם בצפון, באזור חיפה.




עכשיו מסתבר שתושבי השרון לא צריכים לקנא בתושבי חיפה והצפון, כי חוץ מדקטלון ראשון לציון ודקטלון חיפה, הרשת תפתח חנות שלישית בשנת 2020, והפעם במתחם גזית בכפר סבא.

גם מטה החברה ומשרדי החברה יועברו לכפר סבא.

החנות השלישית של Decathlon בכפר סבא תהיה דומה לשאר החנויות. היא תשתרע על שטח של כ-3000 מ"ר ותציע מגוון פריטי ספורט שונים.

המחירים בדקטלון – כמו באירופה

לזכותה של Decathlon יש לומר שהמחירים בישראל דומים למחירים באירופה, וזאת בניגוד למותגים בינלאומיים שמוכרים בישראל את אותם מוצרים בדיוק במחירים גבוהים יותר, כמו איקאה או רשתות האופנה.

בחנות בראשון לציון מוצעים פריטים ייעודיים ל-60 תחומי ספורט – כאשר אין שם מותגים בינלאומיים כמו אדידס, נייקי וכו', אלא רק את מותגי הבית של הרשת.

מועד הפתיחה המדויק של דקטלון כפר סבא לא נמסר, אבל ייתכן שזה אינו הסניף האחרון של דקטלון בארץ, לאור העובדה שהרשת רכשה מרלו"ג (מרכז לוגיסיטי) באשדוד.

קראו עוד כתבות מעניינות באתר פואנטה:

 



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

נגישות