רמי לוי מציע כבר חודשיים חבילת סלולר בשקל לחודש, למה כולם התעוררו עכשיו? - פואנטה

רמי לוי מציע כבר חודשיים חבילת סלולר בשקל לחודש, למה כולם התעוררו עכשיו?

מה חדש במבצע רמי לוי שכבר נמשך חודשיים? ולמה הוא מהווה פגיעה בתחרות אם הוא מציע לזמן מוגבל חבילת סלולר בשקל? האם זו לא התחרות בהתגלמותה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לפני חודשיים בדיוק, ב-4.7.2018, התפרסם בפואנטה המבצע של רמי לוי לחבילת סלולר בשקל אחד לחברי מועדון – כחלק מהכתבה "מי צריך את “חבר”? רמי לוי השיק את “המועדון”, מועדון צרכנות פתוח ללא חסמי כניסה".

משום מה, היום פורסם בדה מרקר ובגלובס כי רמי לוי משיק מבצע חדש של חבילת סלולר בשקל לחברי מועדון. כאמור, המבצע הזה לא חדש, והוא חלק משלל הטבות שהציעה רשת רמי לוי למצטרפים ל"מועדון". ה"מועדון" של רמי לוי הוא מועדון צרכנות פתוח שמציע הטבות דומות להטבות הניתנות בדרך כלל רק במועדוני צרכנות מגזריים כמו "חבר", "טוב", קרנות השוטרים וכו'.

בין ההטבות, יש הצגות ומופעים בהנחה ועוד.

קראו עוד כתבות מעניינות באתר פואנטה:



לא ברור לחלוטין מדוע, אבל משרד התקשורת הודיע לפני זמן קצר כי הוא לא מתכוון לשבת בחיבוק ידיים נוכח המבצע של רמי לוי: "אנו מבינים שישנה כאן פגיעה חמורה בשוק ובתחרות. אנו בוחנים את כל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת למנוע פגיעה זו", נמסר ממשרד התקשורת.

למעשה, התגובה הזאת יכולה רק לעורר תמיהה – ממתי מבצע שבו זוכים צרכנים להנחה מהווה פגיעה בתחרות, במיוחד כשמדובר במבצע מוגבל בזמן? האם משרד התקשורת לא אמור לברך על מהלכים שמעודדים תחרות – במקום לחשוש שהם יפגעו בתחרות?

כזכור, רמי לוי תקשורת היא בין חברות התקשורת הקטנות בשוק – והקמתה הייתה חלק מרפורמת הסלולר שכל מטרתה הייתה לעודד תחרות באמצעות חברות קטנות שיציעו חבילות סלולר זולות יותר מאלו שהציעו פלאפון, פרטנר וסלקום עד שנת 2012. 6 שנים אחרי רפורמת הסלולר, עדיין שלוש החברות הגדולות הן פלאפון, סלקום ופרטנר, אבל התחרות מיטיבה מאוד עם הצרכנים והם משלמים היום כמה עשרות שקלים בלבד בעבור שירות שבעבר עלה להם מאות שקלים בחודש.

לכן, ראוי היה שמשרד התקשורת ייתן לתחרות לעשות את שלה ולא יתערב במבצעים נקודתיים, בוודאי כאשר מי שיוזם את המבצע הם דווקא השחקנים הצעירים יותר והקטנים יותר.

תגובת רמי לוי: "אני לא מבין על מה המהומה, המבצע מתקיים כבר חודשיים".


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות